Hier vind je gratis downloads en meer informatie over De Sims 3 Store.
Hoi, Ik kijk regelmatig op deze site omdat er veel informatie op staat :)

Nu heb ik een probleem. Ik heb Dragon Vally gekocht en ik krijg het niet voor elkaar om deze te dowmloaden. Telkens krijg ik de pop-up in de launcher dat ik in moet loggen. Ik type alle info en in en de pop-up blijft maar verschijnen :(
Heb alles vandaag op nieuw geinstalleerd en al mijn download verwijderd en toch lukt het mij niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Advertentie

Wat vervelend dat je problemen hebt. Mocht het nog steeds niet lukken, probeer dan eens wat anders. Open bijvoorbeeld eerst het startprogramma en log meteen in en installeer daarna pas Dragon Valley. Of andere variaties hierop (eerst het startprogramma openen, niet inloggen, daarna dragon valley installeren of het startprogramma laten openen door op het sims3pack van dragon valley te klikken).

Het startprogramma opent normaal gesproken als je op de snelkoppeling van De Sims 3 klikt of anders als je dubbel klikt op het volgende bestand:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\Sims3Launcher.exe

Mocht je nog steeds problemen daarna hebben, dan zou je misschien even kijken om een virusscanner tijdelijk uit te schakelen als je dragon valley downloadt en installeert. Soms willen die nog wel eens een conflict veroorzaken. Als dat ook niet het probleem is, dan zou je eens contact kunnen opnemen met de EA helpdesk. Misschien weten zij iets.
Hoi Nefje, dank je voor je antwoord. Het is gisteren eindelijk gelukt. Ik heb alles weer opnieuw verwijderd van mijn pc. Toen alleen base game geïnstalleerd. Via de launcher kon ik toen wel inloggen, virus scanner uitgezet en heb Dragon Valley kunnen installeren. Daarna alle uitbreidingen ook weer geïnstalleerd. Even bezig geweest, maar het was het waard:-) Dragon Valley is een mooie wereld!