Hier vind je gratis downloads en meer informatie over De Sims 3 Store.
Ik sinds vanmorgen de wereld Dragon Valley en wou natuurlijk zo'n draakje hebben, dus ei gekocht en wachten tot het uitkwam maar toen het eenmaal zover was gebeurde er niks? Iemand een idee?

Advertentie

Ik heb vandaag ook even De Sims 3 Dragon Valley geprobeerd en bij mij komen de eieren wel gewoon uit.

Je bent overigens niet de enige met problemen. Over het algemeen zijn er drie oorzaken:
- dragon valley is nog niet op jouw account geregistreerd
- je hebt een illegale versie of je werkt met meerdere accounts
- er is een mod die een conflict veroorzaakt

Bij mij was gisteren het icoontje voor Dragon Valley op "Mijn Pagina" op thesims3.com niet zichtbaar. Inmiddels is dat overigens wel zo en als je geen icoontje hebt hoeft dat niet meteen te betekenen dat de installatie niet goed is gegaan. Maar er is een kans dat de wereld dan nog niet goed is gekoppeld aan je account. In dat geval zullen de drakeneieren waarschijnlijk ook niet goed werken. De oplossing van dit probleem is dus even wachten of contact opnemen met de EA Helpdesk als het probleem na een tijdje nog niet is opgelost.

Als je meerdere accounts hebt, dan moet je even controleren dat je speelt met het account waarop je Dragon Valley hebt gekocht. Eventueel moet je de wereld opnieuw installeren en daarna zal het wel werken.

Dan is er nog de optie dat je een illegale versie hebt. In dat geval kunnen wij je niet helpen, aangezien op dit forum hierover niet wordt gesproken.

Verder kan het nog aan mods liggen (uitschakelen als je die hebt) of een ander probleem zijn. Probeer de wereld in ieder geval eens opnieuw te installeren en kijk of het probleem zich dan nog steeds voor doet.