De Sims 4 Kinderkamer Accessoires Review

In De Sims 4 Kinderkamer Accessoires krijg je nieuwe outfits en voorwerpen voor je kinderen. Laat ze meedoen met de nieuwste trend: games op het Monster Strijdstation en het verzamelen van leegtewezens. Ook is er ruimte voor meer traditioneel vermaak met de nieuwe poppenkastshow. Ontdek alles wat dit pakket heeft te bieden in deze De Sims 4 Kinderkamer Accessoires Review.

Voorwerpen voor Creëer-een-Sim

De Sims 4 Kinderkamer Accessoires CAS-items

Kinderen – meisjes
4x kapsels
21x outfit
1x schoenen
Kinderen – jongens
2x kapsels
13x outfit
1x schoenen

Kapsels

Kleding

Schoenen

Er is veel nieuwe kleurrijke kleding voor kinderen toegevoegd in De Sims 4 Kinderkamer Accessoires. Alle nieuwe kleding komt bovendien in verschillende kleurenvarianten en bij een aantal t-shirts zijn er ook 2 varianten bij de opdruk. We vinden het erg leuk en fijn dat er nu eindelijk meer keuze is voor kinderen. Ook zijn de nieuwe outfits over het algemeen leuk. Het is alleen een beetje jammer dat er minder variatie is in de soorten t-shirts. Er zijn nu veel t-shirts die dezelfde vorm hebben, maar wel een andere opdruk hebben. Op zich valt het dan niet zo erg op dat de t-shirts op elkaar lijken, maar wat meer variatie was leuker geweest.

Voorwerpen voor Bouwen

De Sims 4 Kinderkamer Accessoires bouwen overzicht

Voor de slaapkamers van kinderen zijn er redelijk veel nieuwe voorwerpen toegevoegd zoals een bed, bureau, kamerschermen en verschillende kasten. Deze voorwerpen komen in meerdere kleurenvarianten met zowel de ‘kinderdecoraties’ als zonder. Hierdoor kan je ze goed combineren met zo’n beetje elke inrichting.

Ook zijn er vele nieuwe posters met ook weer veel varianten. We hebben niet eens van elk item elke variant op de foto gezet omdat het er zoveel waren. Maar de variatie is zeker welkom. Tot nu toe waren er niet zoveel voorwerpen om de kamers van de kinderen gezellig in te richten, maar dit pakket brengt daar verandering in. Bovendien zijn er van alle leegtewezens muurstickers toegevoegd om je muren mee te versieren. Leegtewezens zijn onderdeel van het nieuwe spel voor kinderen, waarover je iets verder in deze review meer kunt lezen.

Ingerichte ruimtes

In dit pakket zitten 3 nieuwe kamers: 2 gezellig ingerichte slaapkamers en een spelletjesruimte waar onder meer de nieuwe poppenkast en leegtewezen strijdstation is te vinden. De kamers komen in verschillende stijlen, zodat of je nu van roze, blauw of iets anders houdt je altijd wel wat leuks kan vinden.

Poppenkast

De poppenkastvoorstellingen zijn erg schattig om naar te kijken. Je kinderen kunnen zelf een voorstelling opvoeren waar hun ouders en vriendjes naar kunnen kijken. Dit is tevens goed voor hun sociale vaardigheid en naarmate die beter wordt kunnen ze ook meer soorten voorstellingen opvoeren. De voorstelling is helemaal compleet met verschillende achtergronden, poppen en stemmetjes. Het team dat hiervoor de stemmen heeft ingesproken heeft zeker goed zijn best gedaan aangezien het resultaat erg geslaagd is.

Leegtewezens verzamelen!

Je kinderen kunnen nu leegtewezen trainer worden! Er zijn in totaal 20 verschillende leegtewezens die ze kunnen verzamelen en trainen. Via de computer kunnen ze een leegtewezen boostpakket kopen waarbij het een verrassing is wat ze aantreffen. Deze kaarten kunnen ze uitstallen in hun kamer of tot leven brengen in het Monster Strijdstation. Hier kunnen ze hun leegtewezen trainen zodat deze sterker wordt en in level stijgt. Ook kunnen ze andere trainers uitdagen tot een gevecht. Ze plaatsen dan hun kaart in het strijdstation waarna je het gevecht op het scherm kan volgen. Soms zitten er behoorlijk gave effecten bij.

Afhankelijk van hoe het gevecht verloopt kunnen ze ook positieve of negatieve gemoedstoestanden krijgen. De leegtewezens hebben 1 van de volgende 5 elementen: lucht, aarde, vuur, leegte of water. De ene kaart is zeldzamer dan de ander en daarom ook meer waard. Het is erg leuk om te zien hoe fanatiek de kinderen zijn tijdens het spelen. Je wordt zelf ook een beetje meegesleurd om alle leegtewezens te verzamelen en te trainen tot ze de beste zijn.

Nieuwe tv- en radiozender

Je kinderen en tieners kunnen nu op de radio naar Tienerpop luisteren en op Tiener-TV naar de nieuwe leegtewezen-serie kijken. Het radiostation bevat 4 nieuwe nummers en Tiener-TV bevat nieuwe beelden waarop je de leegtewezen met hun MySims-trainers kan zien.

Conclusie

Als je veel kinderen in je spel hebt, dan is De Sims 4 Kinderkamer Accessoires zeker een aanrader. Dit pakket biedt veel leuke nieuwe voorwerpen en kleurrijke kleding voor kinderen. Met name de poppenkast en het verzamelen van leegtewezen zijn erg leuke toevoegingen die we nog niet eerder in De Sims serie hadden gezien. Dit pakket lijkt bovendien net iets meer items te bevatten dan andere accessoirespakketten waardoor we het het beste accessoirespakket tot nu toe vinden.

Heb je De Sims 4 Kinderkamer Accessoires al? Laat dan hieronder weten hoeveel sterren jij dit pakket geeft!

De Sims 4 Kinderkamer Accessoires Eindoordeel

Samenvatting