Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De tovenaar is weer terug, maar is in het park verdwaald. Ga er nu heen om hem een handje te helpen en magie terug te brengen naar Simstad. Als je dat doet kun je nieuwe magische activiteiten en spullen ontgrendelen.

Beloningen
- Voltooi deze missie om de Toverdrankketel te bemachtigen waarmee je willekeurige en vreemde brouwsels met onverwachte resultaten kunt creëren door middel van de hobby 'Drankjes brouwen'!
- Volbreng de missie binnen de tijdlimiet om jouw eigen versie van de gerenoveerde Tovenaarshut te maken met behulp van dit handige sjabloon!


Gered door magie - De Sims FreePlay Walkthrough
1. Praat met de tovenaar in het park (1 minuut).
2. Onderzoek de kristallen bol.
3. Vraag het de tovenaar (1 minuut). Gebruik de kristallen bol om terug in het park te raken en vraag dan de tovenaar.
4. 'Magie uit de Echte Wereld' lezen (1 uur***, 1 uur en 8 minuten**, 1 uur en 15 minuten*).
5. Een Sim voor een etentje uitnodigen (klik op een andere Sim, 3 uren en 15 minuten).
6. Stuur twee Sims naar het park.
7. Fantasie uitleggen (5 uren en 15 minuten).

Afbeelding
8. Laat twee Sims aan de eettafel zitten (5 minuten). Laat een Sim aan de tafel in het park zitten (klik op de tafel, interactie 'zitten' van 5 minuten) en laat een andere Sim meedoen.
9. Kijken hoe het met de tovenaar gaat (in het park) (1 uur en 15 minuten).
10. Van magie dromen (in een bed) (19 uren***, 21 uren en 30 minuten**, 1 dag*).
11. Vertel een Sim over de droom (5 minuten).
12. Wild dansen in de regen. Laat twee Sims samen 'Wild dansen' in de regen. (12 uren en 15 minuten). Deze actie kan je in het park doen, maar eventueel ook bij een huis van je Sims.
13. Laat twee Sims in de regen zoenen (1 minuut).
14. Praat met de tovenaar (15 minuten).
15. Praat met de weerwolf (in het park) (5 uren en 15 minuten).
16. Zittend aan de weerwolf denken (19 uren***, 21 uren en 30 minuten**, 1 dag*).
17. Neem een videoverontschuldiging van de weerwolf op (5 minuten). Klik op de weerwolf in het park om de videoverontschuldiging op te nemen.
18. Videoverontschuldiging uploaden (4 uren***, 4 uren en 30 minuten**, 5 uren en 15 minuten*).
19. Reactie van afspraakje weergeven (klik op de weerwolf, 12 uren en 15 minuten).
20. Geef de weerwolf een high-five (3 seconden).
21. Kijken hoe het met de tovenaar gaat (in het park) (3 uren en 15 minuten).
22. Nadenken over de oorsprong van magie (zittend, 19 uren***, 21 uren en 30 minuten**, 1 dag*).
23. Vertel de tovenaar over echte magie (12 uren en 15 minuten).
24. Gebruik de kristallen bol opnieuw (in het park).
25. Geef de tovenaar een high-five (1 seconde).
26. De Tovenaarshut verlaten. Stuur je Sim naar huis via de Simtracker.

Advertentie

Zijn er meer spelers die deze missie niet kunnen uitvoeren? Bij stap 2 moet je dus op de glazen bol klikken, maar wanneer ik dit doe sluit de gehele Sims app af en worden al mijn andere werkzaamheden van mijn andere Sims ook stopgezet. Is dit een bug waar meer spelers last van hebben? En weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Hier hebben inderdaad meer spelers last van. Ik heb nu een waarschuwing bovenaan de walkthrough gezet en er een nieuwsbericht over gemaakt: http://www.pinguintech.nl/2015/11/04/de ... ie-missie/

Er verschijnen steeds meer berichten van mensen met hetzelfde probleem en jammer genoeg is er nog geen oplossing voor gevonden. De makers van het spel zijn nog bezig met het onderzoeken van het probleem. Als je je spel had opgeslagen voor het accepteren van de missie dan raad ik aan om terug te gaan aangezien het nog wel even kan duren voordat er een oplossing is gevonden. Als je dat niet hebt dan zit er helaas weinig anders op dan wachten op een oplossing. Het is erg vervelend, maar momenteel kan je alleen de problemen doorgeven aan Firemonkeys en/of EA Games.
Nefje » 05 nov 2015, 15:59 schreef:Dat klopt, je moet eerst de toverspullenwinkel hebben gebouwd en de spreukenboekmissie hebben gehaald: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... f=27&t=678
OK, dank je wel voor je respons. Ik ben druk aan het sparen (moet meer betalen dan in de link die je erbij hebt gezet).
@ Lisabetta Klopt, de prijs van de toverspullenwinkel is afhankelijk van hoeveel gebouwen je al hebt.

@Dominique momenteel is er alleen een crash bekend bij het onderzoeken van de kristallen bol (opdracht 2), dus ik denk dat je de missie normaal kan afronden als je daar voorbij bent. Maar het kan inderdaad geen kwaad om regelmatig op te slaan zodat je geen voortgang kwijt bent mocht er toch wat gebeuren.

@ crashprobleem
Helaas is er nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7