Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het IJssculptuurevenement is begonnen in De Sims FreePlay. Met de nieuwe ijssculptuurhobby die tijdelijk voor volwassen Sims beschikbaar is kan je in totaal 12 pakketten vrijspelen. Per collectie (12 medailles) die je voltooit speel je 1 set vrij.

Bij de dumpwinkel kan je ijszuilen kopen waarmee je deze hobby kunt uitoefenen. Er zijn 2 interacties: eentje van 5 uur en 45 minuten en eentje van 8 uren. Om een collectie te kunnen voltooien moet minstens 1 Sim niveau 6 in de ijssculptuurhobby hebben behaald.

Tip: verbeter het eeuwenoude godin monument om wat hobbyvoortgang bonus te krijgen.

Veel succes iedereen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Advertentie

Wat raar dat deze hobby al zo snel weer terug is.
Maar ik ben er wel blij om, de vorige keer kreeg ik niet alles vrijgespeeld, omdat toen ook de aerobic's hobby aan de gang was.
Hopelijk nu meer geluk :D
Galdor » 12 maart 2017, 21:08 schreef:De eerste ronde had ik hier maar 1 sim mee bezig tot ik begreep dat je per beloning een volledige set moest hebben, dus de 2e ronde waren er 5 bezig dat scheelde al enorm.
Ja hoe meer Sims je inzet, hoe sneller het gaat!
Dat geldt ook voor andere evenementen.