Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb in het forum gezocht, maar niet gevonden. Wie weet of er ergens een lijstje is met hoeveel Sims je maximaal kan hebben per niveau?

Advertentie

Ze verhogen nog wel eens de levels en het aantal Sims waardoor zo'n lijst na een tijdje alweer verouderd zou zijn. Misschien dat ik in de toekomst eens overzicht zal maken als dat lukt.

Er zijn in ieder geval momenteel maximaal 55 niveaus en met niveau 55 kan je 34 Sims hebben. Momenteel ben ik level 44 en kan ik maximaal 29 Sims hebben. De volgende Sim speel ik op niveau 47 vrij. Ik gok dus dat de rest zo zal verlopen (dikgedrukte klopt in ieder geval):

Niveau 28: 22 Sims
Niveau 47: 30 Sims
Niveau 50: 31 Sims
Niveau 53: 32 Sims
Niveau 54: 33 Sims
Niveau 55: 34 Sims

Update: lijst bijgewerkt aangezien ik inmiddels weer een aantal niveaus hoger ben.
Ik lees hier dat het max. aantal sims 34 is. Nu zag ik bij een buur dat hij/zij 107 ??? sims heeft. Nu zaten er wel veel peuters bij. Dus misschien via adoptie? Of is het aantal veranderd?
Ik zit op level 45 en heb nu 29 sims (max. aantal), precies zoals hierboven in het overzicht staat en mijn volgende sim ontgrendel ik in level 47. Vreemd dat dit aantal toch anders is bij andere spelers? :(. Misschien VIP?
Klopt, met een hoog VIP-niveau kan je de simlimiet van de stad verhogen. Maar ik bedoelde dat de mensen met meer dan 100 Sims het spel hebben gehackt aangezien dit niet mogelijk is met een VIP-bonus.
Ik ben op level 54 ( bijna 55 ) , en heb 33 Sims , maar het duurt nu wel langer voor je bij de volgende level bent , krijg je daarna ook nog Sims of is 35 het maximale wat je kan krijgen