Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vandaag is het "De Prins en de Petieterige Prinses" evenement gestart in De Sims FreePlay. Gedurende dit evenement van 16 dagen kan je verschillende dingen vrijspelen in het Magische Regenwoud. Deze locatie kan je bereiken via de boot zodra je het ticket hebt gekocht.

De Prins en de Petieterige Prinses Walkthrough
Afbeelding
1. Plaats een bloemenbloei (Enorme Madeliefjes). 1e: gratis, 2e: 2.000, 3e: 4.000, 4e: 5 SP
2. Verzamel wat bloemen (10 seconden). Tip: koop direct 3 bloemen en laat drie Sims tegelijk bloemen verzamelen. Alleen deze eerste interacties duren 10 seconden, hierna duurt de kortste interactie 3 uren en 30 minuten.

Afbeelding
3. Koop het Magische Regenwoudticket.

Afbeelding
4. Bezoek het Magische Regenwoud. Klik op de zeetochtboot om naar het magische regenwoud te reizen.
5. Gebruik de Evenementdraaibloem. Koop een muntbloemperk en laat een Sim daarmee spelen. De eerste draai is gratis.

Afbeelding
6. Check de voortgang van de community. Dit is het derde tabblad bij het communityevenement (dit kan je bereiken via het icoontje met de elf in de linkerbovenhoek).
7. Bekijk de dagelijkse doelen. Dit is het eerste tabblad bij het communityevenement.
8. Bonussen verzamelen. Na enkele minuten verschijnt er boven het hoofd van Sims die bloemen verzamelen een icoontje. Als je hierop klikt verdien je bonusbloemen.
9. Ga verder met het verzamelen van bloemen. Blijf zoveel mogelijk bloemen verzamelen om alle items te ontgrendelen in het Magische Regenwoud.

Snelle voortgang met glitch
Heb je geen tijd of zin om continu bloemen te verzamelen? De veranda glitch werkt ook bij de bloemen. Hiermee kun je meer dan het maximale aantal bloemen plaatsen en daarnaast kost dat je niets extra's.

Afbeelding

Afbeelding
Maak twee veranda's zoals op de afbeelding hierboven. De linkerveranda moet je een omheining geven, de rechter niet. Zet de bloem die je wilt kopiëren tussen de veranda's. Teken nu een nieuwe veranda tussen de veranda's maar accepteer deze niet, maar klik op het rode kruisje.

Afbeelding
Als je in de inventaris kijkt zie je nu een extra bloem staan. Herhaal dit eventueel meerdere keren totdat je genoeg bloemen hebt.

Advertentie

De community heeft het eerste hoofdstuk van het verhaal inmiddels vrijgespeeld.

De Prins en de petieterige prinses - Hoofdstuk I: Kleine Reisjes
1) Stuur een sim naar het magische regenwoud
2) Benader een bosspriet - 1 seconde
3) Inspecteer het gebied - 3 minuten en 5 seconden
4) Boeket plaatsen - 4 seconden
5) Ontgrendel het volgende hoofdstuk...

Voor de dinerset:
Afbeelding

Klik [HIER] voor het volgende hoofdstuk
Laatst gewijzigd door Mydwryl op 15 dec 2016, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
mini_me » 12 dec 2016, 15:41 schreef:Ik heb het evenement gemist waarbij ik de boot kon bouwen.. Kan ik dan wel meedoen aan deze missie? Want de missie verschijnt niet in mijn spel.. :roll:
Kan me niet herinneren dat je de boot moest bouwen....
Volgens mij is hij er gewoon, maar alleen aanklikbaar als er een evenement is denk ik. Ik kan hem nu voor het eerst gebruiken door erop te klikken.
Gebeurd er bij jou dan niks?
Maudarnoldussen » 12 dec 2016, 16:52 schreef:Weet iemand misschien wat ik moet doen bij 'Ga verder met het verzamelen van bloemen'? Ik heb nog een keer een Sim bloemen laten verzamelen, dit duurde 9,5 uur, maar geen resultaat..
Dat je verder moet gaan met bloemen verzamelens tot het volgende punt dat je weer iets vrij speelt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17