Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik weet het niet zeker, maar sommige sims hebben een soort van ster/badge op hun kleding. Ze hebben dan een blauw pak aan (lijkt soort van uniform). Het kan toeval zijn dat dit zo bij mij was , maar toen ik die voltooid had met de sim die de badge moest halen werkte het.
T0rn4d0 » 14 jul 2016, 10:41 schreef:Ik moet nu 25 handboeien en 25 vingerprints halen maar ik krijg die gewoon niet en elke dag reset dat... :?
Misschien dan een dag voor de handboeien gaan en een dag later voor de vingerprints? Ik zou het anders ook niet weten. Morgen begin ik hieraan, tenminste als m'n sims niet weer vast komen te zitten bij een opdracht...
franciinaa » 14 jul 2016, 13:53 schreef:
T0rn4d0 » 14 jul 2016, 10:41 schreef:Ik moet nu 25 handboeien en 25 vingerprints halen maar ik krijg die gewoon niet en elke dag reset dat... :?
Misschien dan een dag voor de handboeien gaan en een dag later voor de vingerprints? Ik zou het anders ook niet weten. Morgen begin ik hieraan, tenminste als m'n sims niet weer vast komen te zitten bij een opdracht...
Maar je kunt toch niet kiezen welke sims je helpt? Er komen er 4 en als geen van allen vingerprints heeft moet je wel eentje kiezen.
Handboeien is gelukt met een vraagteken-sim...

Nieuwe dag 9/25 geholpen en opnieuw nog maar 5/25 vingerprints... Geen idee hoe dit op te lossen.