Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je de Vurige Krullen (replay) missie kan volbrengen. Nadat je de uitdaging hebt geaccepteerd zal deze tijdelijke missie starten. Afhankelijk van wanneer je het spel start heb je 7 dagen de tijd om alle kapsels te ontgrendelen (je speelt ze per stuk vrij). Deze missie is een herhaling van de Vuurringen missie. Als je deze missie eerder hebt voltooid dan zal je niet de Vurige Krullen missie zien. Had je de missie echter nog niet helemaal volbracht, dan ga je verder waar je was gebleven bij de vorige missie. Stel bijvoorbeeld dat je toen 2 kapsels had vrijgespeeld, dan kan je nu de rest vrijspelen.

Beloningen
Lange haren zijn weer HELEMAAL TERUG in Simstad! Maak binnen de tijd genoeg modieuze kleding om Lange Luxe Kapsels voor je Sims te ontvangen!


Vurige Krullen (Replay) Walkthrough
1. Met een Sim praten (aardig doen, 1 minuut).
2. Langharige Sims op TV spotten (5 minuten). Deze interactie moet met een volwassen Sim.
3. De beroemde langharige Sims een e-mail sturen (2 minuten).

Afbeelding
4. Een modestudio kopen in de dumpwinkel.
5. 1 kledingstuk ontwerpen (mode ontwerpen, 10 minuten).

Afbeelding
6. Een complete outfit maken (drie verschillende kledingstukken ontwerpen). Je zal niet elke keer als je Sims kleding ontwerpen een nieuw kledingstuk vinden. Daarom kan je het beste deze interactie vaak herhalen op de kortst mogelijke tijd (10 minuten) om dit doel sneller te halen.
7. Alle vier outfits ontwerpen (alle kledingstukken ontwerpen). Als je alle kledingstukken hebt verzameld, dan speel je één kapsel vrij.

Afbeelding
8. Een tweede complete outfit maken. Nadat je de eerste collectie compleet hebt gemaakt kan je een nieuwe collectie starten. Telkens als je een collectie binnen de tijd compleet maakt zal je een kapsel vrijspelen totdat je ze allemaal hebt.

Afbeelding
Tip: zet minstens 10 Sims aan het werk (met de kortste optie van 10 minuten) om de collecties sneller compleet te maken. Het maakt niet uit of de Sims allemaal niveau 6 hebben bereikt: slechts één Sim heeft niveau 6 bereikt te hebben in de hobby modeontwerper om alle kledingstukken te kunnen verzamelen.

Advertentie

@ Lajlainger Ik zie het lang haar-evenement bij mijn missies staan, maar in dit topic heeft ook iemand dat de missie er niet staat: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... 0&start=30
Heb je dit evenement al eens eerder gedaan en welk niveau ben je? In principe zou dit niet mogen uitmaken (tenzij je alle kapsels al hebt vrijgespeeld natuurlijk, dan krijg je dit evenement niet meer), maar misschien is er een verband.
Ik ben op niveau 34 en heb de eerste keer niet alle kapsels vrij kunnen spelen. Ik ben nu maar gewoon kleren aan het maken (bijna weer een collectie af), dus dan zal ik merken of ik iets vrij gespeeld heb of niet... Zo niet kom ik er weer op terug:p dankjullie voor de antwoorden!