Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vandaag is het babyromperevenement begonnen. Dit hobbyevenement duurt 7 dagen en je kan 7 verschillende dierenrompers voor je baby's vrijspelen:
- Lieveheersbeestje
- Kuiken
- Olifant
- Pinguïn
- Kikker
- Monster
- Dinosaurus

Om aan dit evenement te kunnen beginnen moet je eerst de Baby's geen bezwaar missie en Nanny weet raad missie hebben voltooid en in de dumpwinkel de xylofoon hebben aangeschaft. Vervolgens kan je een baby de hobby muzikale expressie laten uitvoeren. Dit duurt 3 uren en 10 minuten per keer. Per collectie die je compleet maakt binnen de tijd speel je 1 set babyrompers vrij (zowel voor meisjes als voor jongens).

Afbeelding

Afbeelding

Advertentie

@molletje83 Dat heb je snel gedaan, tof om te zien! :)
@chantalle Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, maar er zijn in ieder geval veel mensen met hetzelfde probleem en de makers van het spel werken aan een oplossing.
Ik kan ook nog steeds niet meespelen vanwege de foutmelding dat ik baby's geen bezwaar niet gedaan heb :roll: ik wordt echt gek of deze missie nog te halen valt binnen de tijd. Het zijn echt leuke rompers :D voor de mensen die wel kunnen spelen succes hihi :lol:
Ik kreeg gisteravond de melding dat ik het niet had gehaald binnen de tijd!
De eerste romper had ik al vrij gespeeld was halverwege de tweede snap er niets van
meer mensen die dat bericht hebben gehad?