Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De Stijlen der tijd missie duurt 6 dagen en bestaat uit 6 setjes met doelen. De beloningen zijn:
- Na dag 2: 1 setje met 1 kapsel voor mannen en 1 kapsel voor vrouwen
- Na dag 4: 1 setje met 1 hoed (in verschillende kleuren) voor mannen en 1 hoed (in verschillende kleuren) voor vrouwen
- Na dag 6: 1 setje met 1 kapsel voor mannen en 1 kapsel voor vrouwen
Alle andere dagen is er geen beloning

Dag 1
1. Stuur een sim naar het park
2. onderzoek in het park (1 minuut)
3. onderzoek de capsule (10 minuten)
4. praat met een andere sim over technologie (45 minuten)
5. steek de USB stick in de computer (1 seconde)
6. controleer de bestanden op de USB (9 uren en 30 minuten***, 10 uren en 30 minuten**, 11 uren en 50 minuten*)
7. plaats de USB in de capsule (15 minuten)
Je kunt nu eventueel al naar dag 2 door 10LP te investeren

Dag 2
1. controleer de tijd via de tijdcapsule (1 minuut)
2. vraag een sim voor een afspraakje (15 minuten)
3. bekijk samen de eendjes (2 uren en 30 minuten)
4. geef de bloemen aan een sim (5 minuten en 1 seconde)
5. kus de sim (15 minuten)
6. plaats de bloemen in de capsule (45 minuten)
7. onderzoek de capsule (13 uren)

Je krijgt nu een set kapsels voor mannen en een voor vrouwen, ook nu kun je voor 10LP naar dag 3.

Dag 3
1. Bekijk het scherm van de tijdcapsule (5 minuten)
2. Bekijk het programma 'moderne levensstijl' via de tv. (7 uren***, 7 uren en 30 minuten**, 8 uren en 30 minuten*)
3. Probeer een nieuwe haarstijl uit. (Via de kledingkast)
4. Breng 5 Sims samen bij in huis.
5. Laat 4 Sims samen dansen bij de stereo (interactie retro dansen, is voltooid wanneer de vierde sim begint.)
6. Film het feestje (10 minuten)
7. Open de koelkast (9 uren en 30 minuten***, 10 uren en 30 minuten**, 11 uren en 50 minuten*)
8. Plaats de video in de tijdcapsule (5 minuten)

Ook nu kun je weer voor 10LP naar dag 4.

Dag 4
1. Lees een kookboek (1 minuut en 36 seconden***, 1 minuut en 48 seconden**, 2 minuten*)
2. Bemachtig het eerste ingrediënt (7 uren en 15 minuten, bij een boom)
3. Bemachtig het tweede ingrediënt (1 uur, plant watermeloen)
4. Bemachtig het derde ingrediënt (1 minuut, bij de vijver in het park)
5. Maak het speciale recept (oven, 9 uren en 30 minuten***, 10 uren en 30 minuten**, 11 uren en 35 minuten*)
6. Plaats de wierook in de capsule (1 minuut)
7. Onderzoek de tweede kamer (5 minuten)

Wanneer je de vierde dag hebt voltooid ontvang je een hoed voor vrouwen en een hoed voor mannen, als je wilt kun je ook nu weer naar de volgende dag voor 10LP.

Dag 5
1. Controleer de capsule opnieuw (1 minuut)
2. Zoek in de boekenkast de kaart (3 minuten en 12 seconden)
3. Plaats de kaart in de capsule (2 minuten)
4. Raak in paniek bij de capsule (10 uren en 15 minuten)
5. Vraag het beeld op hulp (2 minuten)
6. Stuur een tweede Sim naar het park.
7. Doe alsof je zingt (9 uren en 30 minuten)

Ook nu kun je weer voor 10LP naar de volgende dag.

Dag 6
1. Controleer het bankje in het park voor gebruikte kauwgom (54 seconden)
2. Plak de kauwgom op het beeld (2 minuten)
3. Luister naar de ideeën van het beeld (8 uren en 30 minuten)
4. Vermom je in het parktoilet (1 minuut)
5. Kook water op een fornuis (3 minuten en 12 seconden***, 3 minuten en 36 seconden**, 4 minuten*)
6. Giet het water in de capsule (12 uren en 15 minuten)
7. Onderzoek de laatste kamer (5 minuten)
8. Dans bij de stereo in het park (meteen voltooid waardeer de vierde sim begint.)

Je krijgt nu 1 kapsel voor mannen en 1 voor vrouwen.
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 29 dec 2015, 22:19, 4 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Bedankt, leuk dat je al een walkthrough heb gemaakt voor de eerste twee dagen!

Ik startte zojuist mijn spel en wilde al gaan vragen of deze missie gisteren was gestart (meestal krijgen we 7 dagen voor missies en tijdens de kerstdagen heb ik niet gespeeld). Maar dat is nu dus duidelijk :)

En sorry alvast voor het gezeur, maar persoonlijk vind ik het fijn om de taken te nummeren zodat iemand als ze tegen problemen aanlopen kunnen zeggen 'bij taak 6 van dag 2...' met nog wat meer omschrijving natuurlijk. Dus als je dat nog erbij zou willen zetten dan is het helemaal top.

Overigens hoef je je niet verplicht te voelen om ook de rest te gaan posten. Ik maak sowieso nog een Engelse walkthrough voor op de site, dus ik zou ook de Nederlandse ernaast kunnen doen voor de overige dagen.
Nadat je een reeks binnen de tijd hebt volbracht kan je wachten totdat de volgende reeks begint of 10 LP (punten in het spel) uitgeven om direct met de volgende reeks te beginnen.
Weten jullie wat je krijgt als je de missie uit hebt gespeeld? Is dit een tijdelijke missie, of krijgt iedereen deze? Ik hou er namelijk niet van om missies binnen de tijd af te moeten ronden, want dan voel ik mij verplicht om te spelen. De meeste missies blijven wel staan en dan krijgt je alsnog iets of je speelt iets vrij als je de missie volbrengt. Zal dat bij deze ook zo zijn? Anders ga ik er namelijk niet eens aan beginnen. Met de kerst missie (winterwonderland) redde ik het ook niet en dat vond ik echt heel stom, dus ik wil er niet eens m'n best meer voor doen ☺
De derde, vierde, vijfde en zesde dag staan er nu ook bij.

@ RosaNarth je moet de missie binnen zes dagen uit hebben gespeeld om alle drie de beloningen te ontvangen, red je niet alle zes dagen maar bijvoorbeeld maar vier dagen dan krijg je twee beloningen.
En hoe lang duurt dat kookboek lezen...????
En bij dag 6 even vermelden dat er meer Sims naar het park moeten , anders moet je weer acties onder breken , dan kan je ze vrij houden ;)


NEFJUUUUHHHH

Iedere keer als ik inlog vink ik aan dat hij mij ingelogd moet houden , maar dat doet die niet...??
Doe ik iets fout... :shock: