Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het designervloerkledenevenement is vandaag van start gegaan! Met dit hobbyevenement krijg je 7 dagen de tijd om 7 designervloerkledenpakketten vrij te spelen met de hobby vissen. Telkens als je een complete collectie van 18 vissen voltooit zal je 1 van de 7 designervloerkledenpakketten vrijspelen.

Afbeelding

Je kan 4 Sims tegelijk voor dit evenement aan het werk zetten:
- het park
- bij het strand (levensbol-locatie)
- het achterste gedeelte van de camping
- een locatie bij de buren.

Door 4 Sims tijdens het evenement aan het werk te zetten kan je de collecties sneller compleet maken. Iedereen veel succes bij dit evenement!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Advertentie

Dat is goed zeg! :)

Ik heb het opgegeven nadat de eerste collectie enorm moeizaam bij mij ging. Met 4 Sims ben ik toen uren bezig geweest, dus daarna had ik weinig zin om nog veel moeite te doen en daarnaast had ik het soms ook te druk om ermee bezig te zijn. Uiteindelijk heb ik er 3 vrijgespeeld. De rest komt nog wel eens als ze dit evenement weer herhalen (ik vermoed dat ze dat nog wel gaan doen). Ik vond de beloningen dit keer ook niet zo interessant, ik kijk meer uit naar het survivalevenement. :)
Ik vind die vloerkleden ook niet echt boeiend. De eerste ging ook niet snel de rest wel. Ik heb wel lekker lp's kunnen verzamelen. Al 6 door per sim om niveau 6 te halen en dan nog eens 5 per complete serie. Ik denk dat ik ook 6veel geluk heb gehad met de medailles halen.

Daarin tegen ben ik nu bezig met de visagist hobby daar heb ik er pas 5 met nog 4 dagen te gaan.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 24 sep 2015, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.