Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Volbreng de Baby’s geen bezwaar en ontketen een gloednieuwe generatie baby’s. Zorg dat je deze missie binnen de tijd (3 dagen) afrondt om het exclusieve Baby decoratiepakket te ontgrendelen. Het pakket bestaat uit behang, vloerbedekking en een mobile, verkrijgbaar in de woonwinkel. Als je de missie niet binnen de tijdslimiet haalt kan je nog steeds de mogelijkheid ontgrendelen om baby's te krijgen. Als je er langer over doet verdien je echter niet het baby decoratiepakket.

Afbeelding

Baby’s geen bezwaar Walkthrough
Versie 1
1. Wees aardig tegen een Sim (aardig doen, 1 minuut).
2. Een kamer toevoegen of uitbreiden.
3. Geef 450 Simdollars uit aan muren en vloeren.

Afbeelding
4. Het tijdschrift ‘beter wiegbed’ lezen (3 uren). Om een tijdschrift te lezen moet je eerst een stapeltje tijdschriften kopen via het gedeelte ‘woonkamer’ in de woonwinkel.
5. Diep slapen (7 uren bij een bed met 2 sterren).
6. Drink een ‘dubbel shot’-koffie (dubbele shots – 1 minuut bij een koffiezetapparaat met 1 ster).
7. Bekijk ‘Dr. Brabbel’ op televisie (2 uren en 40 minuten bij een tv met 2 sterren).

Afbeelding

Afbeelding
8. De kinderwinkel bouwen. De vereisten zijn afhankelijk van hoeveel winkels je hebt gebouwd.

Afbeelding
9. Koop een wieg in de kinderwinkel.

Afbeelding

Afbeelding
10. Een baby toevoegen (1 dag).

Afbeelding

Afbeelding


Versie 2
1. Wees aardig tegen een Sim (aardig doen, 1 minuut).
2. Een kamer toevoegen of uitbreiden.
3. Geef 450 Simdollars uit aan muren en vloeren.
4. Het tijdschrift ‘beter wiegbed’ lezen (9 minuten). Om een tijdschrift te lezen moet je eerst een stapeltje tijdschriften kopen via het gedeelte ‘woonkamer’ in de woonwinkel.
5. Drink een ‘dubbel shot’-koffie (dubbele shots – 1 minuut bij een koffiezetapparaat met 1 ster).
6. Bekijk ‘Dr. Brabbel’ op televisie (18 minuten).
7. De kinderwinkel bouwen. De vereisten zijn afhankelijk van hoeveel winkels je hebt gebouwd.
8. Koop een wieg in de kinderwinkel.
9. Een baby toevoegen (1 dag).

Volgende missie: Oceaanzicht
Vorige missie: Er hangt liefde in de lucht

Advertentie

Ik moet wachten met het bouwen van de kinderwinkel, omdat ik net begonnen wad met het bouwen van het uitgaanscentrum. Hoop dat het nog lukt binnen de tijd!

Ik hoefde trouwens niet 7 uur te slapen. Überhaupt hoefde ik niet te slapen. Zou dat onderdeel weggelaten zijn of zou de missie intussen veranderd zijn qua volgorde?
Diep slapen is inderdaad weggelaten bij de nieuwe versie van de missie. Als je het spel eerder bent gestart dan kan je nog de oude versie krijgen, anders krijg je versie 2. De tijden zijn daar ook iets anders, ik heb net de tweede versie toegevoegd aan het eerste bericht.
Lisje » 25 feb 2016, 19:39 schreef:Wat kan je eigenlijk doen met die muziekmobiel die je ontgrendeld als je de missie binnen de tijd haalt?
Je kan geen interactie met de mobiel uitvoeren, het is gewoon voor decoratie.
frankberg60 » 25 feb 2016, 20:45 schreef:
Lisje » 25 feb 2016, 19:39 schreef:Wat kan je eigenlijk doen met die muziekmobiel die je ontgrendeld als je de missie binnen de tijd haalt?
Je kan geen interactie met de mobiel uitvoeren, het is gewoon voor decoratie.
Oké. Vroeg her me af, omdat toen ik erop klikte het leek alsof je er welater een interactie mee uit kon voeren