Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Heb je al eens in het hoofdmenu in De Sims FreePlay op het FB-icoontje gedrukt? Soms valt namelijk de koppeling met het account weg en moet je je opnieuw aanmelden.

Mocht dat niet werken, dan moet je even bij FB de koppeling weghalen: https://firemonkeys.zendesk.com/hc/en-u ... gin-Issues
In De Sims FreePlay log je dan opnieuw in en als het goed is werkt alles dan weer. Heb het zelf ook eens gehad en toen heeft dat geholpen.
Hey. Ik speel dit spel enorm graag maar vind maar niet hoe ik me kan verbinden met facebook. Ik heb al bij instellingen gekeken en ook bij de partyboot. Het enige wat er staat bij de partyboot is dat ik naar mijn buren kan gaan, wat er dus maar 1 is, die van het spel zelf... kan iemand me alsjeblieft helpen want ik zou me echt heel graag willen kunnen verbinden... Alvast bedankt! ♡ :?:
hoshiko » 21 sep 2016, 16:21 schreef:Hey. Ik speel dit spel enorm graag maar vind maar niet hoe ik me kan verbinden met facebook. Ik heb al bij instellingen gekeken en ook bij de partyboot. Het enige wat er staat bij de partyboot is dat ik naar mijn buren kan gaan, wat er dus maar 1 is, die van het spel zelf... kan iemand me alsjeblieft helpen want ik zou me echt heel graag willen kunnen verbinden... Alvast bedankt! ♡ :?:
Je moet het optie menu openen, en dan op het donkerblauwe bolletje met sleutelgat. (Die drie stipjes/streepjes)
Als je oud genoeg bent kun je je spel verbinden met facebook en zal je jouw vrienden zien die OOK simsfreeplay spelen.
Ik heb dat dus ook ik heb overal gekeken, maar nergens staat dat ik me kan verbinden met Facebook of game center. Ik ben ook gewoon ingelogd op mijn account. Ik heb ook aan staan dat ik contact kan hebben met andere spelers, maar er staat nergens iets.

Als iemand weet wat ik nog aan moet passen, Dankjewel!

Alvast bedankt!!!
509663 » 12 feb 2017, 09:30 schreef:Ik heb dat dus ook ik heb overal gekeken, maar nergens staat dat ik me kan verbinden met Facebook of game center. Ik ben ook gewoon ingelogd op mijn account. Ik heb ook aan staan dat ik contact kan hebben met andere spelers, maar er staat nergens iets.

Als iemand weet wat ik nog aan moet passen, Dankjewel!

Alvast bedankt!!!
Als je in het spel zit zie je onderaan het scherm je menu. Daar zie je als het goed is 3 punten naast elkaar. Klik daarop. Dan zie je 6 opties om aan te tikken. Bij mij staat er rechts 3 opties en ik moet dan de onderste aanklikken,een soort sleutelgat. Daar zie je opties om aan of af te melden met Facebook.

Laat even weten of het lukt!