Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De Deer Spring Falls-camping ligt aan de rand van Simstad. Bouw hem om een boswachter te ontmoeten die hulp nodig heeft bij het oplossen van een mysterie in de wildernis! Nadat je de Deer Springs Falls camping hebt gebouwd start de Vakantiegids voor het buitenleven missie. In dit topic kan je een walkthrough vinden hoe je deze missie kan volbrengen. Nadat je deze missie hebt volbracht moet je wachten tot 26 juni voordat het picknickterrein opengaat. Tot die tijd heb je enkel toegang tot de parkeerplaats.

Afbeelding

Afbeelding
Deer Spring Falls - Deze fantastische camping ligt tussen een bos en een meer en bestaat uit:
- De missie 'Vakantiegids voor het buitenleven'
- De hobby's Survivalist en Verhalenverteller
- Tenten, slaapzakken, kampvuurtjes, en meer!
- Buitenactiviteiten zoals kanovaren, marshmallows roosteren en picknicks!
De vereisten voor de bouw van de Deer Springs Falls camping zijn afhankelijk van hoeveel openbare gebouwen je al hebt geplaatst in Simstad.

Beloningen
- Voltooi deze missie om de poorten naar de Deer Spring Falls-camping te openen en toegang te krijgen tot de hobby Survivalist!
- Voltooi deze missie binnen de tijdlimiet om toegang te krijgen tot een stapel slaapzakken zodat je avontuurlijke Sims thuis kunnen kamperen!


Vakantiegids voor het buitenleven Walkthrough
1. Roep een Sim naar de camping.
2. Stel jezelf voor aan de boswachter (1 minuut).
3. Bied aan de boswachter te helpen (5 minuten).

Afbeelding
4. Ruim de vuilnis op (4 uren en 30 minuten). Ruim de vuilniszak naast de vuilnisbak op.
5. Ruim de vuilnisbak op (6 uren en 30 minuten). Ruim de vuilnisbak op die naast de toegangspoort naar de camping staat.
6. Bespreek aanwijzingen met Clay (de boswachter, 5 minuten).
7. Los de puzzel van de boswachter op. Tik op de verdachte plek en 'Zoek naar aanwijzingen' (5 minuten). Zodra je hebt ontdekt wat er werd gegeten, tik je op Clay om een antwoord te kiezen (5 uren en 30 minuten). Het juiste antwoord is: Planten.

Afbeelding
8. Onderzoek de voetsporen vlak bij de toegangspoort naar de camping (11 uren en 30 minuten).
9. Vraag Clay naar de voetsporen (1 minuut).

Afbeelding
10. Onderzoek het Boek der Wilde Dieren (19 uren).
11. Onderzoek de vuilnis thuis (5 minuten).
12. Ga naar het park. Stuur een Sim naar het park om de nieuwe hertensporen te volgen.
13. Bestudeer voetsporen (12 uren en 30 minuten).
14. Vraag Clay om hulp (5 minuten).
15. Kijk naar 'Wonderlijke Wereld' op tv (19 uren).
16. Ga naar het park.

Afbeelding
17. Los de sporenpuzzel op. Vertel Clay het antwoord (4 uren en 30 minuten). Het juiste antwoord is: Barbecue?
18. Doorzoek de barbecue (4 minuten).
19. Slaap door de wekker heen (10 uren en 30 minuten).
20. Bespreek het plan met Clay (15 minuten).
21. Leg het aas klaar (Lokken met planten, fruit en noten, 8 uren en 30 minuten). Tik op de 'X' om het lokmiddel voor het hert neer te leggen.
22. Aai het hert (7 seconden).
23. Voer het hert (15 uren en 30 minuten).
24. Aai het hert (1 minuut).
25. Praat met Clay (2 uren en 30 minuten).
26. Accepteer de benoeming (30 seconden).

Je Sim heeft laten zien van de natuur te houden en mag de poort naar de camping openen! Als je de Vakantiegids voor het buitenleven missie voor 26 juni haalt, dan moet je nog even wachten totdat je de poort naar het picknickterrein kan openen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tweede gedeelte: het picknickterrein
Derde gedeelte: het picknickterrein

Advertentie

De camping wil ik bouwen maar krijg de melding dat mijn sapbar In het winkelcentrum wordt gebouwd, als ik het winkelcentrum kijk zie ik nergens dat er iets wordt gebouwd. Bij de rechter roltrap in het winkelcentrum staat soort van geel hekje dat ik niet naar boven kan. Alle winkels zijn gebouwd en bowlingbaan ook. Wat moet ik doen?
Heb je op het icoontje om naar de tweede etage te gaan geklikt? Krijg je nog wat te zien als je op de sapbar klikt? In een ander topic had volgens mij iemand een vergelijkbaar probleem met de hamburgerbar: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... 051&p=6288

Als je echt zeker bent dat er niets wordt gebouwd dan lijkt het mij een erg vervelende bug. Je zou contact kunnen opnemen met Firemonkeys of EA over dit probleem. Anders zou je eerst de bowlingcollectie compleet moeten maken om de sapbar te ontgrendelen.
Ja, dat begreep ik ook niet helemaal want hierna start niet direct een nieuwe missie. Als je deze missie hebt gehaald, dan kan je vanaf vandaag het picknickterrein openen. Nadat je het terrein hebt opgeruimd kan je de Survivalist hobby starten. Als je de hobby binnen een week voltooit dan ontvang je de picknickmand. Door de Survivalist hobby te voltooien kan je de brug openen naar het volgende gedeelte (maar als je dit al eerder voltooid dan moet je nog tot 9 juli wachten). Tot die tijd is er in ieder geval geen nieuwe missie of er daarna nog eentje komt weet ik niet zeker. De omschrijving van de nieuwe pop-up lijkt het wel te suggereren maar er is nog niets over bekend.
Tweede gedeelte - picknickterrein
Afbeelding
Het picknickterrein kost 2 uren en 30 minuten en 15.000 Simoleons om te bouwen.



Ruim al het vuilnis op aan de hobby Survivalist beginnen.
2 x 15 minuten
6 x 45 minuten
3 x 1 uur en 30 minuten
1 x 3 uren en 30 minuten
6 x 4 uren en 30 minuten
1 x 6 uren en 30 minuten
2 x 8 uren en 30 minuten
2 x 10 uren en 30 minuten


Prachtig! Het picknickgebied is opgeruimd en de hobby Survivalist is nu beschikbaar! Ga aan de slag door op het kompas te tikken. Je kan één Sim tegelijk laten verkennen (2 uur en 30 minuten). Door de hobby te voltooien kan je de hangbrug, vogelvoeders en uitkijkpunt ontgrendelen.