Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik wilde hem eigenlijk overslaan omdat alle pakketten al had. Toen ik dat aan iemand liet zien scrolde ik echter iets verder door bij de beloningen en zag ik dat er eentje nog niet vrijgespeeld was :lol:
Toch maar een set bij elkaar gesprokkeld. De ijsbeeldjes zijn nieuw.

Het zijn wel weer lange interacties. Zo'n beetje alle hobby's die er redelijk recent bij zijn gekomen duren echt heel lang per interactie. Ik snap er de lol niet van, je bent dan vooral heel erg lang niet aan het spelen. Ik snap dat ze graag willen dat je veel LP's besteed, maar je verliest er je contact met je spel mee :(
Tenminste, zo is het voor mij.

Advertentie

Ik heb vanaf de eerste minuut 9 Sims vol aan het werk, en nog geen serie compleet. En nu nog maar 3 dagen te gaan van de 9!
Dat is voor het eerst dat een hobby vreselijk mislukt bij mij. Wel jammer hoor, straks weer een jaar wachten zeker voor deze er weer is?
Heel vervelend ikblijf maar sculpturen en ik moet er nog 1 voor t eerste pakket dan is er geen tijd meervoir de rest..., zo is t niet leuk meer
Ik moet zeggen dat het me een beetje tegen valt.. ik ben vanaf dag 1 vol aan de bak en heb slechts 1 set bij elkaar... alle 12 is sowieso onmogelijk lijkt mij
ik kreeg net een melding dat het ijssculptuur evenement binnenkort terugkomt

maar het is amper een maand geleden dat het was :shock:
niet dat ik het erg vindt....maar toch...