Het is momenteel 20 Mei 2013, 22:42

Sims spellen voor de laagste prijs

• Auteur
  • Bericht
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Re: Sims spellen voor de laagste prijs

Bericht14 Mei 2012, 21:58

Yourgamezone.nl heeft weer van een aantal spellen de prijs verlaagd.

Afbeelding
Gebruikers-avatar

Libby

Nieuw Lid

Bericht29 Mei 2012, 17:00

He Nefje,

Ik wist niet helemaal waar ik dit volgende bericht moest indienen. Het leek me zonde een nieuw topic aan te maken en het gaat over de prijzen van sims spellen dus dit topic leek me wel een logische keus.

Ik wilde zojuist op het De Sims 3 forum linken naar je handige prijzen overzicht maar was vergeten waar je die info ook alweer had verstopt, zodoende was ik even aan het zoeken op je site. En dus zag ik dat je hier (WA pagina) bent vergeten te linken naar de prijzen.

Ik dacht dat je dit wel wilde weten.

Groetjes,
Libby

EDIT:
Oh, en om toch een bijdrage te leveren aan dit topic. Ik ben lid van een boekenclub en dus krijg ik al de spellen standaard met 10% korting. Dit geldt alleen voor VIP artikelen, die korting. Voorwaarde bij die boekenclub is wel dat je 1x per 3 maanden iets moet bestellen (maar voor minder dan 10,00 heb je al een goed boek en zijn de verzendkosten betaald).

ECI Voordeelprogramma
Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht30 Mei 2012, 20:48

Bedankt voor het doorgeven. :) Had het zelf ook al gezien, maar niet aangepast vanwege de komst van de nieuwe website. Wat betreft de prijzen heb ik het anders en naar mijn mening veel handiger ingedeeld. De prijzen komen ook op de site te staan, zodat het probleem van dode/ontbrekende links deels wordt opgelost.
Dit topic blijft er overigens ook nog wel, maar alleen de site linkt dus niet meer door naar het forum.

En voor de mensen die het hebben gemist: 4 juni zullen we de nieuwe website lanceren. :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht22 Jun 2012, 22:44

Afbeelding
Bij Origin krijg je nu 30% korting op Sims spellen en daarnaast nog eens 30% korting bij je volgende aankoop (m.u.v. Bovennatuurlijk, Diesel accessoires en Katy Perry Pakt Uit). Uitbreidingen zijn hierdoor € 24,49 of € 20,99 (Wereldavonturen en Na Middernacht) en accessoirespakketten zijn door deze actie € 13,99 per stuk. Hidden Springs en Barnacle Bay kan je voor € 13,99 per wereld aanschaffen, maar op de SimPointbundels wordt jammer genoeg geen korting gegeven.

Verschillende winkels hebben daarnaast hun prijzen verlaagd. Zo zagen wij dat de Intertoys, Bart Smit, Mediamarkt en Freerecordshop in Eindhoven De Sims Middeleeuwen (Piraten en adel) verkopen voor € 19,99 per stuk. Bij de Mediamarkt in Eindhoven zijn de uitbreidingen € 24,99 per stuk en accessoires € 14,99. Mocht je op zoek zijn naar de muis in de stijl van de Sims 3, dan kan je die nu ook vinden in de Mediamarkt in Eindhoven.

Afbeelding
Bij de Intertoys in Eindhoven kan je nu De Sims 3 Showtime Katy Perry LE voor € 29,99 krijgen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht27 Jun 2012, 15:19

MySims is slechts 2 euro bij yourgamezone.nl (exclusief verzendkosten van 1,95). Let wel op dat je niet meer met dit spel online kan aangezien EA dit niet meer langer ondersteunt.
Afbeelding

Coco

Nieuw Lid

Bericht01 Jul 2012, 20:24

Ik zie dat bij Bol.com de Sims 3 + Showtime € 54,99 is. De Sims word steeds goedkoper :o
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht01 Jul 2012, 21:47

Bij de Dixons, Dynabyte en Mycom is ie zelfs € 46,99. ;)
De Sims 3 + Bovennatuurlijk is iets duurder bij de MyCom (€ 48,99), maar nog steeds een leuke aanbieding als je De Sims 3 nog niet hebt. Voor een overzicht waar je De Sims 3 Bovennatuurlijk kan bestellen kan je overigens op onze site terecht.

Daarnaast stunt Steam nog wel eens met zijn prijzen en biedt zo nu en dan alle spellen aan voor een erg gunstige prijs. Misschien dat er binnenkort met de zomeraanbiedingen ook De Sims weer in de aanbieding zijn. :) Alleen wel jammer dat ik al veel spellen heb, waardoor zo'n bundel overbodig is. Maar anders had ik er zeker gebruik van gemaakt als ze weer een goede aanbieding hebben.
Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht15 Jul 2012, 15:26

De titels voor de console uit het eerste bericht zijn weer bijgewerkt.

De Sims 3 voor 3DS

De Sims 3 Beestenbende voor 3DS

De Sims 3 Beestenbende voor PS3

De Sims 3 Beestenbende voor Xbox 360
Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht03 Dec 2012, 18:41

Zoals ook al in onze De Sims 3 prijsvergelijker is te zien kan je nu de Sims 3 Showtime Katy Perry CE goedkoper krijgen bij een aantal webshops.

Afbeelding
Gebruikers-avatar

Nefje

Beheerder

Bericht01 Jan 2013, 17:12

Inmiddels is de Sims 3 muis beter verkrijgbaar, waardoor we het eerste bericht weer hebben kunnen bijwerken.

The Sims 3 Illuminated Mood Mouse
*dit is geen spel, maar een muis in de stijl van De Sims 3*. Dit product is in een aantal webwinkels verkrijgbaar en soms kan je 'm ook nog in filialen bij de Mediamarkt vinden.
Afbeelding
Vorige

Terug naar De Sims 3 en Uitbreidingen