Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Door de "Lekker rossen" missie te volbrengen kan je de stallen en paarden ontgrendelen. In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je deze missie moet volbrengen. Om deze missie te kunnen volbrengen moet je het mysterieuze eiland ontgrendeld hebben en minstens niveau 11 hebben bereikt.

Beloningen
- Voltooi deze opdracht binnen de tijdlimiet en je krijgt een eenhoornschilderij met magische regenboogkrachten. Als je de missie niet op tijd afrondt ontvang je alleen niet het eenhoornschilderij, maar kan je nog steeds paarden en de stallen ontgrendelen.
- Voltooi deze missie om paarden te verdienen en een gloednieuw gebied (de manege) te ontgrendelen om acties met ze uit te voeren.


Paarden - Lekker rossen Walkthrough
Afbeelding
Afbeelding
1. Zoek met een telescoop naar paarden (5 minuten). Een telescoop kan je kopen in de dumpwinkel.
2. Ga naar het mysterieuze eiland.

Afbeelding
3. Vind de overwoekerde stallen. (tik op het icoontje van de stallen bij de vulkaan)
4. Bel het mysterieuze nummer (Mysterieus nummer bellen, 1 uur en 50 minuten bij een telefoon met 2 sterren).
5. Lees een handleiding paardenverzorging van de boekenplank (11 uren bij een boekenkast met 2 sterren).
6. Bel het mysterieuze nummer opnieuw (3 minuten en 36 seconden bij een telefoon met 2 sterren).
7. Zoek met behulp van een computer naar een slotenmaker (1 uur en 50 minuten bij een computer met 2 sterren).

Afbeelding
8. Bouw de stallen (ga naar het mysterieuze eiland en klik op het icoontje van de stallen). De vereisten voor de bouw zijn afhankelijk van hoeveel locaties je al hebt gebouwd in je stad en liggen ongeveer tussen 20.000-300.000 Simdollars, 30-60 uren en 8-15 Sims.
9. Stuur een Sim naar de stallen. (ga naar de stallen en klik op het fluitje om een Sim te roepen)

Afbeelding
10. Ruim de rommel voor het terrein op. Tik op het olievat en kies ‘verwijderen’ (3 uren).
11. Laat 4 Sims naar de stallen komen.

Afbeelding
12. Ruim de rommel op het terrein op met behulp van je 4 Sims. Er zal telkens een blauw wolkje met een wit uitroepenteken verschijnen bij wat je moet opruimen. Je kan gelijktijdig meerdere dingen opruimen als je meerdere Sims hebt. Dat neemt in totaal in beslag: 30 seconden, 5 minuten, 30 minuten, anderhalf uur, 4 uren, 6 uren, 7 uren en 10 uren (dit zijn allemaal aparte dingen die je moet opruimen).
13. Naar paardenzender op de televisie kijken (3 uren en 40 minuten bij een tv met 2 sterren ).
14. Oefen het borstelen op een andere Sim (15 minuten).
15. Moedig een Sim aan. Dit is de interactie ‘aanmoedigen oefenen’ en duurt 2 uren.

Afbeelding
16. Repareer een stal (dit kost 30.000 Simdollars en 8 uren).
17. Bel de eigenaar van de stallen terug (mysterieus nummer bellen, 5 uren).

Afbeelding
18. Voeg een paard aan de stallen toe. Je kan op het moment alleen een paard met 1 ster toevoegen, dit kost 15.000 Simdollars of 10 SP.

Afbeelding
19. Voer het paard (30 minuten)

Nadat je opdracht 19 hebt volbracht heb je deze missie voltooid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het eenhoornschilderij is een decoratie die je kan kopen voor 10.000 Simdollars (dit was vroeger 100 Simdollars, maar de prijs is inmiddels verhoogd) als je de Lekker rossen missie binnen de tijd hebt volbracht. Je Sims kunnen het schilderij bewonderen, maar voor de rest heb ik nog niets bijzonders kunnen ontdekken.

Volgende missie: Een peutermissie
Vorige missie: Hoeders van de Verloren Artefacten

Advertentie

Hallo ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben op dit moment bezig met de missie “Verborgen eenhoorn”. Voor 95% heb ik de missie al voltooid. Nu heb ik de opdracht gekregen om de kapotte poort te reparen. Alleen lukt dit niet, wanneer ik op het icoontje klik krijg ik de melding: “Je sim ziet niet hoe deze poort nu gerepareerd moet worden. Misschien volgt er later nog meer inspiratie.” Ik wacht nu al twee dagen op de “inspiratie”, maar er gebeurt niks.

Weet iemand misschien wat ik moet doen om deze missie af te ronden?
Dat komt omdat deze missie officieel pas vanaf 22 mei beschikbaar is. Sommige mensen kunnen al eerder aan deze missie beginnen (ik weet niet precies waar dit aan ligt), maar 'm inderdaad niet afronden zoals jij ook al zegt. Het was dus niet helemaal de bedoeling dat je die missie al kon starten, maar waarschijnlijk kan je 'm dus vanaf 22 mei afronden omdat dan de missie officieel beschikbaar is.
@ SJasmine
Geen probleem, ik hoop dat je 22 mei weer verder kan. :)

@ Natasja
Bedoel je dat nadat de interactie voorbij zou moeten zijn er niets gebeurd? Dat is een bug waar ik ook regelmatig last van heb. Vaak zit dan ook mijn Sim vast en moet ik even de kavel verlaten. Als ik dan terugkeer dan is er soms kunstje uitgevoerd (natuurlijk niet altijd een nieuwe) en soms ook niet. Ik snap dat het erg vervelend is aangezien je zo echt tijden bezig bent met de hobby voltooien, maar ik denk dat het een bug is en we dus alleen kunnen wachten totdat de makers dit oplossen.
Dat kan ik begrijpen, bij mij heeft het ook tijden geduurd. En de 'springen' hobby bij mij heeft het probleem nog erger lijkt het. Dat kan je ook maar met 1 paard tegelijk doen en elke springsessie kost 5 uren, dus dan is deze bug extra irritant. Hopelijk lossen de makers het snel op.
Hallo
Ik speel nu al een tijdje op de sims freeplay en zit nu aan 'lekker rossen' als missie. Ik heb alles gelezen wat er hierboven stond maar wil toch even voor de zekerheid dit toch nog vragen. Als je deze missie niet op tijd voltooid dan krijg je juist geen schilderij maar kan je wel nog de manege krijgen (kopen) en met de paarden trainen toch ? Want ik denk dat ik het niet op tijd zal kunnen voltooien maar zou echt graag met paarden willen werken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8