Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Met de nieuwe update van 10 oktober is de nieuwe levensfase tiener toegevoegd aan De Sims FreePlay. Om een jonge Sim te laten opgroeien tot tiener heb je een verjaardagstaart nodig en moet je de missie Opgroeien volbrengen die beschikbaar is vanaf niveau 18. In dit topic kan je een Walkthrough vinden over hoe je deze missie kan volbrengen.

Afbeelding

TienerSim Walkthrough
1. Wees aardig voor Osiris. Osiris is de alien die nu tijdelijk bij jouw huishouden zit. Kies de interactie 'Aardig doen' van 1 minuut om dit doel te volbrengen.
2. Bak donuts via het fornuis. (8 uren)
3. Wees aardig voor Osiris. (1 minuut)
4. Lees het 'Groot boek der van alles' in de boekenkast. (16 uren)
5. Bekijk een filmmarathon via de tv. (8 uren)
6. Bak een chocoladepudding via het fornuis. (2 uren)

Afbeelding
7. Praat met een boom. (12 uren)
8. Teel aardappelen via het tuinperkje. (2 uren)
9. Wees aardig voor Osiris. (1 minuut)
10. Je onopvallend gedragen op een parkbank. (2 minuten) Deze opdracht kan je vervullen bij banken voor buiten. Je hoeft dus niet per se naar het openbare park en je kan deze opdracht dus ook vervullen in het huis van je Sims.
11. Bak een verjaardagstaart. (24 uren)

Als je doel 11 hebt volbracht kan je kinderen laten opgroeien tot tieners. Ook kan je eventueel tieners adopteren (voor geld) via de telefoon.

Afbeelding

Afbeelding

Volgende missie: Voortgezet onderwijs
Vorige missie: Verbouwingen voor meerdere verdiepingen:

Advertentie

Kun je bij opdracht 11. Een verjaardagstaart eerder doen of gaat dit niet? Want ik heb een jonge sim en ik zit bij meerdere verdiepingen.. En ik heb nu al mijn taart gebakken. Is dat erg of moet ik het dan weer opnieuw doen? :oops: