Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
adriennn schreef:
Elizaa2016 » 28 aug 2016, 09:38 schreef:Bij mij blijft een persoon staan in de Schetskamer. Ik kan hem niet helpen en hij gaat ook niet weg. Iemand dit ook wel eens gehad?
bij de schetskamer niet, wel met andere delen van het politiebureau.
Ik zou dan de andere politie sim er naar toe laten gaan, maar dat kan in dit geval niet. Aangezien je maar 1x een speciale agent mag hebben.

ik weet niet zeker of dit werkt, maar je zou dit kunnen proberen:
Als je 2 sims IN het politiebureau aan het werk hebt, laat de sim die nog kan bewegen weggaan (stoppen met werken, en dan naar huis sturen)
Open nu het simoverzicht en tik op de sim die vast zit.
zie je nu ergens linksonderin een optie om ook zijn/haar werk te annuleren? ja -> stop het werk van je sim.
zet je beide sims dan weer terug aan het werk.
Bedankt voor je antwoord!
Het gaat bij alleen om een Sim die op bezoek is zeg maar ( een klant ),niet een Sim van mezelf......

Advertentie

Elizaa2016 » 28 aug 2016, 10:38 schreef:Bij mij blijft een persoon staan in de Schetskamer. Ik kan hem niet helpen en hij gaat ook niet weg. Iemand dit ook wel eens gehad?
Hij staat er nog steeds die klant.
Kan je hierover contact over opnemen met het spel of zo?
Hey Elizaa2016,
Weet je zeker dat er niks in de weg staat, misschien is dat het Probleem, maar het is een Politiebureau dus dat is heel onwaarschijnlijk.
Je kan er namelijk niks verplaatsen, maar wel Interacties erop uitvoeren.
Verder heb je Inderdaad een Answers HQ, als niemand hier het antwoord weet, voor De Sims Freeplay, het is wel in het Engels.

Answers HQ
http://answers.ea.com/t5/The-Sims-FreeP ... s-FreePlay" onclick="window.open(this.href);return false;
SimKennee » 30 aug 2016, 16:07 schreef:Hey Elizaa2016,
Weet je zeker dat er niks in de weg staat, misschien is dat het Probleem, maar het is een Politiebureau dus dat is heel onwaarschijnlijk.
Je kan er namelijk niks verplaatsen, maar wel Interacties erop uitvoeren.
Verder heb je Inderdaad een Answers HQ, als niemand hier het antwoord weet, voor De Sims Freeplay, het is wel in het Engels.

Answers HQ
http://answers.ea.com/t5/The-Sims-FreeP ... s-FreePlay" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor je link!
Schaapje » 31 aug 2016, 07:07 schreef:Ik heb ook een sim gehad die vast stond. Die stond tussen het tafeltje en de muur van de schetskamer. Na een dag of 3 was 'ie vanzelf verdwenen.
Ik kon ook geen interactie op uitvoeren want mijn sims konden er niet bij.

Ik heb dit met de "klanten" van de filmstudio :?
Mijn acteur en regisseur konden er niet bij, heb ik ze laten stoppen met werken en naar huis gestuurd. Stonden de vastzittende klanten opeens in mijn huis :lol: :lol:
Kan ze ook thuis niet aan tikken of weglaten gaan en als ik het gezin verhuis dan gaan zij mee.
Als het de bedoeling was van EA om hardnekkige fans toe te voegen, dan is ze dat goed gelukt :lol:

Ps: ze staan er nog steeds.
Elizaa2016 » 31 aug 2016, 20:03 schreef:Ik heb contact opgenomen met HQ en het is gelukkig opgelost!
Whohoo! Super! Veel plezier verder met je spel x
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9