Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@Martientje, het zou wel kunnen maar dan moet je er non stop achter zitten ;-)
Ik wil er eigenlijk nog 627 bij elkaar zien te krijgen. Ik laat de Sims met 7 tegelijk tosti's maken om veel LP te krijgen en daarmee ga ik maar proberen zoveel mogelijk SP te krijgen. Vrees het ergste maar ben nog ff eigenwijs ;-) ik had de laatste 4 dagen van het evenement zelf ook al heel veel gekookt, en daarmee behoorlijk wat LP verzameld...maar misschien draai ik nu wel een keer de jackpot ;-)

Advertentie

andrez » 16 mei 2016, 16:33 schreef:@Martientje, het zou wel kunnen maar dan moet je er non stop achter zitten ;-)
Ik wil er eigenlijk nog 627 bij elkaar zien te krijgen. Ik laat de Sims met 7 tegelijk tosti's maken om veel LP te krijgen en daarmee ga ik maar proberen zoveel mogelijk SP te krijgen. Vrees het ergste maar ben nog ff eigenwijs ;-) ik had de laatste 4 dagen van het evenement zelf ook al heel veel gekookt, en daarmee behoorlijk wat LP verzameld...maar misschien draai ik nu wel een keer de jackpot ;-)
Ach, dan is het voor een volgende missie. Ik ben in ieder geval al heel wat wijzer geworden. En wie weet krijgen we ooit nog een beetje tijd om de spa te vervolledigen.
Martientje » 20 mei 2016, 01:47 schreef:
andrez » 16 mei 2016, 16:33 schreef:@Martientje, het zou wel kunnen maar dan moet je er non stop achter zitten ;-)
Ik wil er eigenlijk nog 627 bij elkaar zien te krijgen. Ik laat de Sims met 7 tegelijk tosti's maken om veel LP te krijgen en daarmee ga ik maar proberen zoveel mogelijk SP te krijgen. Vrees het ergste maar ben nog ff eigenwijs ;-) ik had de laatste 4 dagen van het evenement zelf ook al heel veel gekookt, en daarmee behoorlijk wat LP verzameld...maar misschien draai ik nu wel een keer de jackpot ;-)
Ach, dan is het voor een volgende missie. Ik ben in ieder geval al heel wat wijzer geworden. En wie weet krijgen we ooit nog een beetje tijd om de spa te vervolledigen.
Misschien gaat het mij alsnog lukken. Nog een uur of 30 en ik moet nog iets van 60 SP bij elkaar krijgen.
Had er al een paar dagen niet achter gezeten maar gisteren draaide ik een keertje de jackpot van 400 SP! Dus toen zag het er opeens toch weer haalbaar uit!
Ik heb het op gegeven met nog een uur te gaan. Ik had uit gerekend dat ik nog 21 keer 23lp moest draaien van de week draaide ik die regelmatig maar nu had ik al 10 keer gedraaid maar nog geen 1 keer gelukt jammer dat ik aan het begin vande week niet veel tijd had anders had ik het denk ik wel gehaald. Ik mis alleen de meditatie ruimte dus ook het spa huis.
1 voordeel ik wel een voorraadje lp nu mocht er nog een keer zo'n missie komen.
ik hoop dat we nog een keer de gelegenheid krijgen om hem compleet te maken. Maar verwacht het niet.

ik had me ook een beetje verkeken op de hoeveelheid lp die ik nodig had dat waren er eerst maar 170 of zo maar naar het bouwen van de massagetafel waren het er in eens nog 844 had me beetje verkeken datik best wel wat edelstenen miste.
Jaik Dee » 16 mei 2016, 13:07 schreef:Gered. Zonder vals spelen (glitch) en met 7 uur over.
Bouwstenen leken tot dicht bij het einde een probleem te worden. Per 10.000 draaide 4 tot 6 gemiddeld. In mijn laatste 10.000 eindelijk de jackpot (125 bouwstenen) gedraaid. Binnen 10 trekkingen nog een keer. Daarmee was ik gered.

@Annet. Je doet er niets mee. Dit is de tijd om alles om te zetten/in te wisselen.

@Martientje. Ben bang dat je dat niet gaat lukken. Zelfs na een jaar spelen niet.
Mij lukte het wel om 800 sp te verzamelen. Ik werk elke dag, alleen had ik ook even geen leven meer. Maar het lukte en kon de sauna kopen. Alleen ontbreek ik nu nog 500 sp voor de massagetafel. Zo zonde, kreeg de update 6 dagen later dus had ook veel minder tijd... En dan is het nog het meeste jammer dat dit evenement niet meer terug zal komen, anders was het zo'n ramp niet :(
Kan het kloppen dat, als ik naar Mijn Inventaris ga, dat er naast het tabje Levensbollen nu ook het tabje Evenementen te vinden is? Onder dat Evenementen tabblad vind ik nu de edelstenen terug die je met Spa Evenement nodig had. Keert dat evenement dan (ook binnenkort) terug? :)
@Sandra Klopt, dit evenement is aangekondigd voor de mensen die 'm de vorige keer gemist of niet helemaal gehaald hebben. Wanneer precies is nog niet bekend, maar ik vermoed dat ze eerst de nacht van de snoepmonsters (dit duurt 5 dagen) afronden. Het kan ook zijn dat daarna een van de andere evenementen eerst komt, maar het spa-evenement wordt in ieder geval met deze update nog herhaald.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15