Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Estrella » 05 mei 2016, 21:25 schreef:hallo allemaal ,bij het spaevenemet staat hoeveel edelstenen je moet hebben om iets te kopen ,maar ook hoeveel paarse diamantjes je kan inleveren ...betekent dit dat je dan je edelsteen punten behoud ..
Nee...je gebruikt de SP ( paarse diamantjes) om het aan te vullen , hoe meer edelstenen en bouwmunten je hebt gespaard hoe minder SP je hoef in te zetten , je kan ook gewoon doorspelen en sparen , tot je het slotje hebt open gespeeld , zodat je niks hoef te gebruiken

Advertentie

Annet » 05 mei 2016, 20:28 schreef:[...]
ik vindt dat je dus niet zo hooghartig en neerbuigend hoeft te reageren , op de vraag van Annabelle en Kimberlej , je weet tenslotte hun leeftijd niet , er spelen veel jonge mensen , dus mijn advies is ...hou het gezellig en hou die toon dan maar voor je leerlingen
Het knudde van geschreven tekst, er is namelijk geen toon.
Ik vroeg júíst naar de context. Maar afhankelijk van hoe je het leest en in welke toon je het hoort tijdens het lezen kan je het totaal anders opvatten.
Ik kon geen andere manier van formuleren vinden om dat duidelijk te maken. Juist het gebbetje over mijn job was bedoelt om dat te illustreren. Helaas was dat niet voldoende. Jammer.
Estrella » 05 mei 2016, 20:25 schreef:hallo allemaal ,bij het spaevenemet staat hoeveel edelstenen je moet hebben om iets te kopen ,maar ook hoeveel paarse diamantjes je kan inleveren ...betekent dit dat je dan je edelsteen punten behoud ..
Volgens mij kan je alleen die sociale punten gebruiken als je niet genoeg edelstenen hebt, dus die zijn alleen ter aanvulling (in verhouding betaal je best veel SP voor je ontbrekende edelstenen)

Ik ben nu bezig met zoveel mogelijk LP te verzamelen door met 8 man tegelijk te koken om de collectie elke keer compleet te maken, zodat ik die met het rad kan inwisselen voor SP. Ondertussen zoveel mogelijk edelstenen verzamelen en tegem het eind kijken hoever ik ben gekomen en de rest aan te vullen met SP punten. Ik moet die spa hebben!! :D
ja ik doe hetzelfde heb er tien opeen plaats gezet en hakken maar ,en ergens anders staat ze steeds te koken ..en idd hopelijk alles in een keer te kopen ..ben benieuwt..vlg mij lukt dat niet..maat ik heb een foto gemaakt van de spa dus kan hem wel nabouwen en hopen dat alles straks te koop is wat ik niet heb ;) :D
Best slim te koken. En daardoor lp te verdienen. Waar kan je dan aan een rad draaien om ze in te wisselen voor sp ?

Ik denken trouwens dat we best ver kunnen komen doordat we de roze edelstenen verderop niet meer nodig hebben om te kopen dus daar kunnen we voor draaien.

Weet er al iemand wat je nodig heb om de spa sjabloon te ontgrendelen want ik moet eerst nog wat objecten kopen voordat ik dat kan zien.
@kimberleij
Je moet alle dingen geclaimd hebben en dan ontgrendel je automatisch het sjabloon ook zie je in de hoek een klein groen vergrootglasje als je daar op drukt kun je hem helemaal zien.

@vian koken is een hobby en als je de collectie voltooid krijg je 5lp bij een tuinperk kun je een plantje voor 5lp kopen en met wat geluk verdien je veel Sp
Laatst gewijzigd door Guusje op 07 mei 2016, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
@vian, als je het ook wilt proberen met het koken, dan zou ik gewoon een huis daarvoor bouwen. Maak een lege kavel, daarop een grote vierkante kamer, daarin 8 of 10 fornuizen, aanrechten, broodroosters en aanrechten om af te wassen. Met 8 a 10 man tegelijk de actie van 1 minuut doen, dan heb je elke 10 minuten de collectie compleet. Na elke collectie laat ik ze zelf allemaal tegelijk afwassen, anders gaat je spel haperen omdat er teveel borden liggen.
Zorg er wel voor, dat als je achter in de tuin (heb ik gedaan ) een grote kamer plaatst met fornuizen en broodroosters en aanrechten ...dat je het aanrecht van het hoofdhuis er uit haalt anders lopen ze steeds helemaal daarheen om af te wassen of naar voren om het in de vuilnisbak te gooien :D .Ik heb ik mijn huis 3 kooktoestellen met gootstenen en 2 broodroosters en 2 modeontwerp tafels .er kunnen 10 sims op een kavel .dus ook nog 4 plant groepen geplaatst .super handig hoef je niet steeds van het een naar het ander kost te veel tijd
Voor de glitch moet je eerst een gedeelte van een andere video bekijken waar ze ook naar verwijst. Het idee is dat je eerst een roodknipperende deur krijgt. Deze plaats je dan in de hoek en dan maak je de maker driemaal kleiner en annuleer je het kleiner maken. De deur wordt dan rood en staat tussen je voorwerpen in. Dan versleep je de ene over de ander en ga je terug naar het overzicht van de woonwinkel. Hierna zijn er nog een paar stappen. Ze zegt ook telkens waar je op moet tikken, maar je moet wel goed opletten omdat je anders bijvoorbeeld per ongeluk honderden voorwerpen kan krijgen.

Ik kan momenteel geen uitgebreide uitleg met screens maken. Het zou dus handig zijn om te weten waar jullie precies tegenaan lopen. Tot welk punt kunnen jullie het volgen en waar gaat het mis?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15