Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Thewalkingdead » 04 mei 2016, 15:36 schreef:Ik moet al mijn dagelijkse doelen doen maar 1 daarvan is: gratis kwarts en een ander gratis bouwmunten maar wat bedoelen ze daarmee? Pls help
Dat zijn geen dagelijkse doelen de rest allemaal wel dit zijn beloningen die je om de zoveel tijd kunt innen

Advertentie

Ze staan inderdaad wel in het zelfde tabje als de dagelijkse doelen.
Als het goed is staat er een timer bij wanneer je je gratis kwarts/bouwpunten weer kan ophalen.
Deze twee dingen staan echter wel los van je lijst van dagelijkse doelen. Je hoeft deze niet geïnt te hebben om het doel 'voltooi al je dagelijkse doelen' te halen.
De eerste twee community-beloningen zijn inmiddels ontgrendeld. Het gaat vandaag flink veel harder dan gisteren. Weet niet of dat van doen heeft met Hemelvaart/Bevrijdingsdag of dat meer mensen inmiddels de update hebben.
Maakt ook niet veel uit.
Het lijkt echter wel dat je echt maar één exemplaar van alle deuren (eerste beloning) krijgt :?... Ik heb een van die bogen met gordijnen geplaatst en daarna kon ik dat ding niet meer terug vinden bij mijn deuren. Ben ik nu met mijn neus aan het kijken of hebben meer mensen dit ontdekt? :shock:

@ Kimberleij & Annabelle: Wat snappen jullie niet? Snappen jullie de woorden niet? De Engelse uitleg? Hoe je in de winkel moet komen? Wat een deur is? Hoe je de app start? Hoe je de deur goed plaatst? Hoe het komt dat het zo glitcht?
"Snapputnie" is te makkelijk. Er moet een onderdeel zijn wat je nog wel snapt, zodat degene die het je uit wil leggen kan weten vanaf waar er uitgelegd moet worden en met welke insteek.
(En ja, mijn leerlingen kunnen me ook meestal kielhalen na deze preek :oops: ;)... Maar ik hoop dat duidelijk is wat ik ermee bedoel; ik wil best uitleggen, als ik maar weet wat de vraag eigenlijk is en vanuit welke basiskennis ik al uit kan gaan)
Ik gebruik de glitch nooit , ben bang dat er iets fout kan gaan , of het spel uitgeschopt wordt , maar na dit verhaal heb ik het filmpje even bekeken , maar ook ik snap daar niks van ...ten eerste ken ik best Engels , maar hier versta ik geen bal van , je kan ook niet volgen waar ze allemaal,op klikt ...( bij mij ziet dat er ook al anders uit ) , en er staat een deur zonder kamer op het gras , hoe heeft ze dat dan gedaan ?????? Dus , iksnaputooknie,

ik vindt dat je dus niet zo hooghartig en neerbuigend hoeft te reageren , op de vraag van Annabelle en Kimberlej , je weet tenslotte hun leeftijd niet , er spelen veel jonge mensen , dus mijn advies is ...hou het gezellig en hou die toon dan maar voor je leerlingen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15