Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Weet iemand misschien of dat dit evenement weer terug komt?

Ik heb er namelijk helemaal NIETS aan kunnen doen door die problemen :(
Niet eens 1 set kunnen voltooien. 3 dagen voor tijd kon ik er ineens wel aan beginnen, maar ja... dan heb ik echt geen 24/7 de tijd meer om het volledig te kunnen voltooien. Baal er flink van en hoop dus echt heel hard dat dit evenement mét de pakjes gewoon terug komt :)
@molletje83 Bedankt voor het delen van de screens, leuk om te zien hoe ze er allemaal uitzien :)
@Sandra Vermoedelijk keert dit evenement nog eens terug, maar het is niet bekend of dat inderdaad zo zal zijn en wanneer. Hobbyevenementen (echte evenementen, niet de eenmalige hobbyprijzen voor de eerste collectie) keren vaak weer terug, maar dat kan weken of maanden duren.

Zelf heb ik maar 1 collectie voltooid. Ik had maar 1 baby (geen ander getrouwd stel in mijn stad) en met zulke lange tijden is zo'n evenement eigenlijk niet normaal te doen. Ik heb dan ook niet extra mijn best gedaan en na de eerste collectie ben ik gestopt omdat ik wist dat ik de tweede toch niet meer zou halen binnen de tijd. Maar als het evenement nog eens terug komt ben ik zeker van plan verder te gaan aangezien de pakjes wel leuk zijn :)