Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Jeebee » 26 apr 2016, 17:14 schreef:Ik had nog 5 dagen de tijd om het te halen en ineens wordt er gezegd dat ik het niet gehaald heb :-((
Ik heb hetzelfde en had dit ook met de hobby salsadansen terwijl ik al veel op had gebruikt!! Ik heb toen eenmaal de cloud weer gebruikt, maar ging dus als het ware een dag terug in de tijd waardoor ik een ander evenement niet haalde! Nu dus weer met dit evenement!!! Echt niet leuk!!!
Jammer dat het probleem dat mensen dit evenement niet kunnen starten (of erger dat het al afgelopen is) nog steeds niet is opgelost. Firemonkeys zegt dat het probleem wel is opgelost , maar op de officiële Facebookpagina wordt weer aangeraden om contact op te nemen met Firemonkeys als je hier nog last van hebt.
Nefje » 27 apr 2016, 15:16 schreef:Jammer dat het probleem dat mensen dit evenement niet kunnen starten (of erger dat het al afgelopen is) nog steeds niet is opgelost. Firemonkeys zegt dat het probleem wel is opgelost , maar op de officiële Facebookpagina wordt weer aangeraden om contact op te nemen met Firemonkeys als je hier nog last van hebt.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Firemonkeys. Ik zal laten weten als ik een reactie heb
Wat naar. Ik had eerlijk gezegd niet gelet op hoe lang ik nog had voor het event. Had niet goed door dat het dus niet klopte dat ik al klaar was.
Het is knullig.
Mais bon... Mijn twee baby's zijn inmiddels opgegroeid en voorlopig denk ik niet dat ik mijn Sims kan laten werpen tot mijn kindertjes volwassen kunnen worden.

Helaas, pindaboter.
Jaaaa, hehe! Ik ga weer 'ns bij m'n baby kijken. Proberen of het evenement wil starten..
En ja hoooorrr: Met nog 3 dagen op de teller kan ook ik EIN-DE-LIJK starten.
Niet dat ik het nog ga redden :| maar ja
Ik heb ook - nog - geen problemen , maar ga denk ik ook niet alle pakjes halen , doe er eigenlijk ook niet zoveel moeite voor , een baby is nu een peuter en heb er dus nog maar twee over , ik ga voor deze missie ook geen LP gebruiken , daar vindt ik de pakjes niet leuk genoeg voor .
Ik had eigenlijk liever gewone kleertjes