Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
adriennn » 08 feb 2016, 21:56 schreef:@Mwhahaha
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
adriennn » 08 feb 2016, 21:56 schreef: Inderdaad, nog even en ze komen met VIP meubels.
ohja, neem bevoorbeeld die optie om alles van de stadkaart in 1x te innen, zoiets zou je toch aan iedere simspeler geven? ipv "exclusief"
Het blijft EA. We hebben inmiddels de 4e generatie van hetzelfde poppenhuisspel waarbij tamelijk belangrijke dingen voor de gameplay pas weer in heruitgaves van telkens dezelfde uitbreidingspakketten verschijnen. We kregen EA Land als poging de boel online te krijgen, De Sims Verhalen voor de prutcomputers, MySims voor hen die geen verhaallijn kunnen verzinnen maar er wel een willen, De Sims Middeleeuwen omdat Dragon Valley nog niet bestond, The Sims Social op facebook wat ze compleet offline hebben gehaald terwijl ik al @#: x $@#%! ver was en mijn huis supermooi en grmblgrmbl.... En Sims Freeplay.

We stappen er telkens weer gewoon in, het is verslavend.

Maar tja, EA...
It's all about the money... En dat mag ook, het is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.

Ik heb overigens een beetje zitten rekenen en waarschijnlijk ga ik het wel redden, zonder verdiepingglitch. Nu helpt de glitch met de ontgrendelde communitybalk ook heel erg.
En carnaval. Ik ben wakker op de meest vreemde tijden.

Advertentie

@Mydwryl

Welke glitch van de communitybalk? Die van dattie opeens helemaal vol is?

Ik ben ook een beetje aan het rekenen geslagen, maar dan voor de C.balk. er zijn MINIMAAL 6 dagen nodig om de balk te vullen. en hoeveel tijd hebben we nog... 6 dagen en 14 uur :|
RosaBarth » 09 feb 2016, 12:18 schreef:Waar geven jullie je SP aan uit? Voor het draaiplantje, het sneller oosten van vruchten of voor hetb kopen van bouwsels op het eiland?

Tja... ik had 3 sp... ver kom je dan niet haha. Maar dankzij de fruitglitch heb ik het hele eiland af :D

en al zou ik veel SP hebben, Ik zou gewoon bouwen wat je kan bouwen en wat jou het leukste lijkt. In de tussentijd planten, pas als er nog twee dagen over zijn zou ik gaan na denken om iets te versnellen. (Dan weet je ongeveer of je het redt of niet) En natuurlijk Ligt t er ook aan of jij dit event SP waardig vindt.

De twee bouwsels die het langste duren zijn de bungalow (9uur) en de bruiloft (8uur, of 9.. maar ik dacht 8)
T0rn4d0 » 09 feb 2016, 13:21 schreef:
Schaapje » 09 feb 2016, 09:30 schreef:Ik lees hier allemaal dingen over glitches. Ik heb die glitsch met de verdieping geprobeerd maar bij mij werkt dat niet. Is dat alleen op android.? Ik speel via ios.
Werkt ook op iOS
Ja dankje. Ik moest de optie trap gebruiken doen maar ik liet ze eerst gewoon naar boven lopen.
De communityvoortgang gaat bij iedereen even snel. Ik heb honderden buren (waarvan ik er 100 zie in het spel) en mijn voortgang gaat niet sneller dan bij een ander. Ik denk dat de makers van het spel merkten dat de voortgang niet snel genoeg ging en dat ze het wat makkelijker hebben gemaakt (of dat dit helemaal was ingepland, ik heb geen idee, daar zullen we nooit achter komen).
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 43