Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Bedankt iedereen voor het doorgeven van de wijzigingen. Er zijn inderdaad veel tijden aangepast bij de herhaling van deze missie. Het eerste bericht is nu aangepast met de gewijzigde tijden :)
Dat is bij mij ook zo. Ik ging sims freeplay opstarten en toen zag ik dat en dat echt zoiets van :o . Heb zelf deze missie nog niet eerder gedaan. Hadden ze beter eerder mogen aangeven. Ik doe het maar gewoon, maar ga niet echt mijn best om het af te krijgen, want dat gaat niet lukken en ik ben nog wel bezig met lp sparen :D .
Anoniem iemand » 28 sep 2016, 18:22 schreef:Dat is bij mij ook zo. Ik ging sims freeplay opstarten en toen zag ik dat en dat echt zoiets van :o . Heb zelf deze missie nog niet eerder gedaan. Hadden ze beter eerder mogen aangeven. Ik doe het maar gewoon, maar ga niet echt mijn best om het af te krijgen, want dat gaat niet lukken en ik ben nog wel bezig met lp sparen :D .
Volgens mij is deze missie wel redelijk te halen, als je maar zo nu en dan even kijkt. (Dus niet je spel 6uur links laten liggen als je sim aan een taakje zit van 3minuten) :lol:
Hoi! Ik ben nieuw hier maar keek al regelmatig naar de walkthrough's.

Ik heb een vraag. Als je de laatste opdracht van dag 2 op tijd begint zodat deze ruim binnen dag 2 af is, maar je bezoekt het kavel pas weer tijdens dag 3, telt het dan wel? (als op tijd + het krijgen van de nieuwe haarstijlen)

Alvast bedankt.
Kim1 » 29 sep 2016, 21:35 schreef:Hoi! Ik ben nieuw hier maar keek al regelmatig naar de walkthrough's.

Ik heb een vraag. Als je de laatste opdracht van dag 2 op tijd begint zodat deze ruim binnen dag 2 af is, maar je bezoekt het kavel pas weer tijdens dag 3, telt het dan wel? (als op tijd + het krijgen van de nieuwe haarstijlen)

Alvast bedankt.
Volgens mij wel, als je het maar binnen die 6 dagen haalt :) (wat niet persee hoeft. maar als je de kapsel graag wilt, dan spreekt het voor zich denk ik :lol: )