Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vaak moet je inderdaad voorwerpen opnieuw kopen als je de opdracht krijgt. Het is inderdaad wel jammer dat ze er vaak geen rekening mee houden met dat je het al gekocht hebt.

We hadden je overigens een tijdje geleden een mail gestuurd over een nieuwe accountnaam, omdat je huidige niet bepaald handig is. Heb je al besloten in wat je je accountnaam wilt veranderen?

Advertentie

Ik heb de missie net gekregen, na het voltooien van de volwassenheidsmissie. De missie duurt nog maar 4 dagen. Het verstoppen voor het enge schilderij duurde bij mij daardoor maar 45 seconden. Dat is dus blijkbaar aangepast. De thee en het klagen tegen het toilet kloppen nog wel.
! Wijzigingen in tijden !

De tijd die je voor deze missie hebt is verkort naar 4 dagen.

Taak 2. "Verstoppen in het openbaar toilet in het park" duurt 45 seconden.

Taak 4. "Voor schilderij verstoppen" duurt 40 seconden.

Taak 7. "Klaag tegen een eng schilderij" duurt met het schilderij van taak 3. 5 uur en 30 minuten.

Taak 9. "Ga vanaf een zeepkist in het park vergaderen" duurt 1 dag en 30 minuten.
Adriennn is me weer voor :lol:

'Spokenjagers' (4 dagen)
2. Verstoppen in het openbaar toilet in het park (18 uren en 30 minuten - 45 seconden)
4. Voor schilderij verstoppen (20 uren en 30 minuten - 40 seconden)
7. Klagen over schilderij (6 uren - 5 uren en 30 minuten)
9. Ga vanaf een zeepkist in het park de vergadering leiden (1 dag - 1 dag en 30 minuten)