Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nefje schreef:Om het volgende gebied vrij te spelen moet je een bepaald aantal winkels hebben gebouwd en daarvoor moet je weer bepaalde medailles in de modellenhobby (catwalk) hebben verdiend.
ok bedankt dacht al dat ik iets over het hoofd zag :P

Advertentie

Is het normaal dat mijn hamburgerbar niet verscheint ?
Opdracht op tijd klaar ... bar gebouwd .... krijg melding dat ze klaar is ma niet te vinden .... en kan ook geen winkels bouwen omdatber gezegd word dat mijn bouw niet klaar is ..... :(
melekskeuh » 16 jul 2015, 08:14 schreef:Is het normaal dat mijn hamburgerbar niet verscheint ?
Opdracht op tijd klaar ... bar gebouwd .... krijg melding dat ze klaar is ma niet te vinden .... en kan ook geen winkels bouwen omdatber gezegd word dat mijn bouw niet klaar is ..... :(
Waar heb je gekeken? Op de begaande grond? Zo ja, dan moet je één verdieping omhoog ;)
Bij mij is de missie uit zichzelf als tijdelijke missie gestart voordat ik het winkelcentrum had gebouwd. De bouw is afgerond, maar ik heb nu nog 4 dagen en mijn Sim is net begonnen met moed verzamelen, dus ik weet niet of ik het binnen die tijd ga redden. Een snel optelsommetje zegt dat alle opdrachten na elkaar nog 75 uur gaan duren... :shock:

zijn er stappen waar je al mee kan beginnen voor de vorige is afgerond?

ik wil namelijk wel de hamburgerbar hebben :)
(o en ondertussen wil ik ook nog geld farmen voor het restaurant, mijn sous-beoordelingsmissie tikt namelijk ook al weg; en wil ik eigenlijk alle kapsels van het lange haar evenement en wil ik alle spreuken om een uil te krijgen en en en ...) :roll:
molletje83 schreef:Zowel de sapbar als de hamburger bar bevinden zich boven de winkels je hoef hier voor niet meer naar de tweede verdieping. Je kan er gewoon overheen bewegen.
Het is daar leeg.de hamburgerbar staat er niet.ik. had een melding gekregen dat hij gebouwd was, wat ook zou moeten kloppen, want de tijd nodig voor het bouwen was ook verstreken.maar als ik een nieuw gebouw wil bouwen,zegt hij dat het niet gaat omdat de bouw van de hamburgerbar nog niet af is.
Ik kan dus gewoon niet meer verder in het spel aangezien ik NIETS meer kan bouwen. :cry:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8