Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

simsfan schreef:Ik hoef maar 500,000 te betalen niet 850,000 mij zus moet 850,000 betalen ik 500,000 :)) het ligt aan je stadswaarde :P
Ik had 900,000 volgens mij is dat het hoogste want heb verder alles gebouwd van de gebouwen hoef in de stad alleen nog maar de villa's en daar heb ik lang voor gespaard dus die ben ik nu aan het bouwen
Nefje schreef:Als je de missie binnen de tijd afrondt dan speel je de hamburgerbar vrij. Ik heb het er nu bijgezet in het eerste bericht.
Als je hem niet op tijd vrij speelt kan je hem later nog bouwen ? Of is ie dan voorgoed weg?
Volgens mij blijft de plek dan leeg. Soms kan je beloningen naderhand nog kopen, maar weet niet of dat nu ook het geval zal zijn.

Ik vind de hamburgerbar zelf trouwens niet zo interessant. Je Sims moeten 'm zelf bedienen (maar dat geldt natuurlijk ook bij de nachtclub etc.) en ze kunnen er alleen eten. Ze raken er verder ook niet geïnspireerd door dus voor mij is het meer versiering dat het winkelcentrum er zo completer uit ziet.
Nefje schreef:Volgens mij blijft de plek dan leeg. Soms kan je beloningen naderhand nog kopen, maar weet niet of dat nu ook het geval zal zijn.

Ik vind de hamburgerbar zelf trouwens niet zo interessant. Je Sims moeten 'm zelf bedienen (maar dat geldt natuurlijk ook bij de nachtclub etc.) en ze kunnen er alleen eten. Ze raken er verder ook niet geïnspireerd door dus voor mij is het meer versiering dat het winkelcentrum er zo completer uit ziet.

Heb hem wel gehaald haha. Heb hem maar gebouwd en ben nu bezig met opruimen enz.

Heb verder wel veel aan de informatie gehad! Dankjewel!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8