Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Bij veel missies in De Sims FreePlay moet je je Sim een dutje laten doen. Helaas is deze opdracht niet altijd goed omschreven en gaat het soms om een andere interactie dan het spel aangeeft. Daarom volgt hieronder een overzicht van welke interactie je moet uitvoeren bij een missie met de opdracht 'een dutje doen'.

Kostwinner missie: ogen dichtdoen op een bank.
Er hangt liefde in de lucht / Ontluikende liefde missie: hazenslaapje in een bed.
Sociale opdracht (bij de buren): bij de beschrijving staat een "verkwikkend dutje in een bed", maar ik dacht dat dit een hazenslaapje moest zijn. Kan iemand dit bevestigen? Als de ene optie niet lukt dan kan je het beste een andere optie proberen.

Advertentie

Sorry, ik kan mij het niet meer zo herinneren. De laatste keer dat ik zo'n taak heb gekregen is lang geleden en ik weet ook niet of het varieert welke opdracht het is.

Afbeelding
Wat trouwens een tip zou kunnen zijn is om je spel even aan te passen naar het Engels. Dat kan simpel via de instellingen. Vervolgens bekijk je de omschrijving in het Engels. Ik denk dat die duidelijker zal zijn dan de Nederlandse omschrijving. Daarna kan je weer het spel terugzetten naar het Nederlands. Ik wissel overigens ook constant tussen Nederlands/Engels en ik ben hierdoor nooit voortgang verloren. Maar soms kan het wel handig zijn als de Nederlandse omschrijving niet duidelijk genoeg is.
Nefje schreef:Sorry, ik kan mij het niet meer zo herinneren. De laatste keer dat ik zo'n taak heb gekregen is lang geleden en ik weet ook niet of het varieert welke opdracht het is.

Afbeelding
Wat trouwens een tip zou kunnen zijn is om je spel even aan te passen naar het Engels. Dat kan simpel via de instellingen. Vervolgens bekijk je de omschrijving in het Engels. Ik denk dat die duidelijker zal zijn dan de Nederlandse omschrijving. Daarna kan je weer het spel terugzetten naar het Nederlands. Ik wissel overigens ook constant tussen Nederlands/Engels en ik ben hierdoor nooit voortgang verloren. Maar soms kan het wel handig zijn als de Nederlandse omschrijving niet duidelijk genoeg is.

Bedankt! Zal het proberen als ik er weer een krijg. Ik was afgelopen tijd steeds het haasje met die stomme opdrachten dus hopelijk komt je tip goed van pas!