Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Er staan bij de hobbies, twee hobbies met honden. Hondenbehendigheid heb ik gevonden, maar hondendiscipline kan ik niet vinden. Kan ook nergens, voor zover ik kan zoeken dan, informatie over deze twee hobbies. Wie weet er wat meer van?????

Advertentie

Voor deze hobby's moet je blafferland huisdierpark gebouwd hebben deze kun je vinden op het eiland en heb je dierenvriend levensbollen voor nodig. Verder weet ik het ook niet want ik heb heb nog niet gebouwd.
Ik heb wel inmiddels het park maar de handen behendigheid lukt me nog niet. Ik weet dat ik iets met de glijbanen moet doen. Maar ik snap nog niet hoe. Iemand deze hobby al voltooid die me kan helpen?
Lijnes2603 » 27 jun 2015, 08:19 schreef:Ik heb wel inmiddels het park maar de handen behendigheid lukt me nog niet. Ik weet dat ik iets met de glijbanen moet doen. Maar ik snap nog niet hoe. Iemand deze hobby al voltooid die me kan helpen?
Voor de behendigheid heb je het grasveld nodig waar het hek om heen staat dit moet je apart kopen met levenabollen. De glijbaan kan je gebruiken om de hond op te vrolijke.
Ja klopt. Ik gebruikte het verkeerde woord. Ik heb een hobby honden discipline. En daar zie ik duidelijk de glijbanen bij maar ik kan niets kiezen. Heeft iemand van jullie deze al eens gedaan? Ik krijg ook zelfde opdracht bij de life dreams. Maar ik heb dus geen idee hoe ik die moet doen.
Ik heb het gevonden. Ik zat naar die glijbanen te kijken. Maar het is het standbeeld ernaast. Helemaal niet duidelijk - eindelijk starten met de hobby