Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Er hebben redelijk veel mensen last van het probleem dat er elfjes voor de open haard staan. Zoals Spotgaai23 ook al zei kan het soms helpen om een Sim te laten zitten op de stoel voor de open haard. Een andere tip die hier wordt gegeven is om meerdere Sims te roepen naar de werkplaats en om eventueel dicht in de buurt van de elf te gaan staan.

Helaas werken bovenstaande tips niet voor iedereen. Ik heb bij een andere missie ook eens gehad dat een niet speelbaar personage het pad blokkeerde. Opnieuw opstarten etc. hielp toen niet. Uiteindelijk is het personage na geloof ik 2 dagen ergens anders gaan staan, maar ik heb toen de missie ook niet meer op tijd kunnen halen. EA was toen ook van die bug op de hoogte, maar ze hebben het toen niet op tijd kunnen oplossen voor iedereen. Ik hoop dat het deze keer wel voor iedereen die problemen heeft kan worden opgelost.
Dat probleem met het elfje had ik ook, dus probeerde ik alle tips die hier werden gegeven. Dat hielp niet dus stuurde ik nog een sim naar de werkplaats van de kerstman. De ene sim ging zitten en de andere stond ergens ander. Liet de zittende sim opstaan naar achter de kerststoel en met elfje laten praten en zo kwam de open haard vrij voor de andere sim. Of het werkt of julle het een beetje begrijpen weet ik niet, wilden het alleen maar laten weten voor het geval dat.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10