Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

@Funny sim
Er staat altijd een melding op het einde als de walkthrough (voor die dag) nog niet af is. De kerstmissie duurt 12 dagen, dus er volgen hierna nog 6 dagen.

@Simslover12
Vorig jaar was het zo dat als je 'achter op schema' liep, je al aan de opdrachten van de volgende dag kon beginnen. De eerste dagen waren vrij kort, dus dan zou je de achterstand ingehaald kunnen hebben. Heb je echter nog steeds een achterstand, dan moet je op een gegeven moment wel LP gaan uitgeven om de missie nog op tijd af te kunnen ronden.
Alovjoe schreef:
Lucie schreef:Ik moet nu met de kerstman praten via de open haard, maar nu staan er 2 elfjes voor, iemand enig idee hoe ik die weg kan krijgen?
Probeer eens langs de achterkant de open haard aan te tikken?

Probeer eens om eerst op de stoel te gaan zitten ! : loop ( door de elf heen ) naar de stoel toe . en klik dan om weer terug (door de elf heen ) te lopen. Bij mij liep de elf toen een klein beetje. Genoeg om op de haard te kunnen klikken !
Spotgaai23 schreef:
Alovjoe schreef:
Lucie schreef:Ik moet nu met de kerstman praten via de open haard, maar nu staan er 2 elfjes voor, iemand enig idee hoe ik die weg kan krijgen?
Probeer eens langs de achterkant de open haard aan te tikken?

Probeer eens om eerst op de stoel te gaan zitten ! : loop ( door de elf heen ) naar de stoel toe . en klik dan om weer terug (door de elf heen ) te lopen. Bij mij liep de elf toen een klein beetje. Genoeg om op de haard te kunnen klikken !

Helaas dat lukt niet, er staat een elf voor de stoel en 1 voor het tafeltje, heb al van alles geprobeerd...
En via de achterkant lukt ook niet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10