Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Bij mijn missie staat als laatste vermeld: Goed gedaan! De slee heeft jouw Sim gezien en is klaar voor de landing! Zet de slee ergens bij het huis van jouw Sim neer.
Dit staat er letterlijk sinds gisterochtend vanaf ongeveer 9 uur.
Na het 2e keer praten met de kerstman en de slee omlaag zwaaien met de kerstman.

De opblaas slee staat al ruim een dag buiten . Een andere slee heb ik niet in mijn inventaris staan.

Ik kan sinds gisterochtend niet meer verder met mijn missie. Weet iemand anders misschien de oplossing, ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb alleen maar volwassen sims waar ik mee speel. Ik begrijp er niets van.
De tijd voor de kerstmissie begon inderdaad voor iedereen al 14 december te lopen en niet wanneer je het spel opstart sinds de nieuwe update. Maar er gaan geruchten rond dat als de tijd om is je in ruil voor LP de missie met een dag kan verlengen. Maar er is niet bekend hoeveel LP je daarvoor moet opofferen.

Afbeelding
@ Jacq
Dat is echt een vervelend probleem. Het lijkt erop dat je een bug hebt, maar voor de zekerheid zou ik dubbelchecken of je wel in de inventaris zit (dus niet de plek waar je spullen kan kopen, maar waar jouw gekochte voorwerpen staan opgeslagen) en ga voor de zekerheid maar elke categorie langs. Je kan voor de zekerheid ook nog eens in de woonwinkel (koopmodus) kijken of ie daar niet toevallig bij staat.

Als je de slee echt nergens kan vinden dan zou je contact kunnen opnemen met EA of Firemonkeys. Ik vrees alleen dat je door deze bug al een te grote achterstand hebt opgebouwd om de missie nog op tijd te kunnen afronden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10