Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo,
ik zit nu op level 23 in de sims freeplay.
maar ik kan niks meer kopen in de woonwinkel alles is grijs behalve een stapel tijdschriften
ik heb er veel geld ingestoken en weet nu echt niet wat ik moet doen :cry:
kan iemand mij helpen?? heb het spel ookal een keer verwijderd en opnieuw gedownload maar werkt ook niet..

Groetjes
Laura

Advertentie

Kan het misschien toevallig zo zijn dat je voor een missie een stapel tijdschriften moet aanschaffen? Ik weet nog dat veel mensen die over het hoofd zagen waardoor de makers van het spel wat dingen aan hadden gepast om het meer op te laten vallen.

Misschien helpt het om een stapel tijdschriften te kopen en die te plaatsen?
nee heb ze nu al 3 keer gekocht en veranderd niks.. ik moest dit inderdaad voor een missie kopen, en die heb ik toen ook gehaald.
maar kom nu niet meer verder in mijn missies omdat ik nu iets anders moet kopen :( ben al zo ver en heb er al zo veel geld aan uitgegeven :| wil zo graag verder maar weet ecnt niet hoe t kan.. heb ook t spel verwijderd en opnieuw gedownload en dan blijft t nog steeds zo..
gr
Vreemd en vervelend zeg. Ik denk dat ze een beetje te ver doorgeschoten zijn in het duidelijk maken waar de stapel tijdschriften is te vinden en er daardoor deze bug is ontstaan dat je niet meer verder kan. Je kan deze bug doorgeven aan EA of Firemonkeys en hopelijk kunnen zij het dan snel oplossen.

Update: Deze bug wordt volgens de makers van het spel binnenkort opgelost. Je kan eventueel ook contact opnemen zodat het sneller kan worden opgelost.
Are you stuck only being able to buy a stack of magazines? This is fixed in a future update, but if you want to get it fixed sooner, get in touch with support! They'll be able to help resolve this!
Contact us here >> http://bit.ly/SFPGetHelp
Bron: The Sims FreePlay.