Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo, ik heb bij een jonge sim als levensdroom, dat hij wil leren duiken, net als jacques simsteau en dan ook 69 meter onder water, maar waar doen we dit?? Geen idee, al veel geprobeerd, zwembad, strand, zwembad….

Advertentie

Ja molletje83, die kun je wijzigen. Bij het tabblad levensdroom staat onder het fotootje van je sim een rondje met twee pijlen, als je daarop klikt kun je je sim een andere levensdroom geven, bv van dierenvriend naar nerd en dan weer terug naar bv dierenvriend en dan kun je weer andere taken kiezen. Moet je wel in het begin doen, anders ben je alles kwijt. Mijn sim gaat nu iedere dag naar school en dat schiet tenminste wat op...
Je moet gewoon gaan duiken. (Zwembad thuis of bij zwembad in je stad, met duikplank.)
Pas als je jonge Sim niveau 2 heeft bereikt ga je bij de acties bij een duikplank het levensdroom-wolkje zien. Desondanks ga je ook al tijdens niveau 1 omhoog met je levensdroom-percentage hoor, mijn jonge Sim is van 11 naar 18% gegaan door de actie van 12 uur.

(Ik heb net weken lang een jonge Sim laten wachten tot ik met andere Sims genoeg sportieve levensbollen gespaard had om alles bij het publieke stand af te krijgen, ervan uit gaand dat hier de juiste actie beschikbaar zou zijn... :roll: en ben daarna dit pas gaan proberen...)