Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
TaraPearl schreef:Bij de wekelijkse moet ik 4 Sims op internet laten zoeken naar films over Eenhoorns. Nou heb ik iedereen laten kijken maar niks over Eenhoorns. Iemand een suggestie? :?
Is deze taak al voltooid en zoja hoe want ik vind 't ook niet.

Alvast bedankt

Advertentie

@ Kim-d83
Volgens mij moet je voor die opdracht 4 Sims tegelijk op internet laten zoeken. Er is voor zover ik weet inderdaad geen specifieke optie die het over eenhoorns heeft, op internet zoeken zou voldoende moeten zijn. Je moet daarvoor dus 4 computers hebben en dan alle Sims de opdracht geven om op internet te zoeken. Als het goed is zal de opdracht voltooid moeten zijn zodra de laatste Sim begint met zoeken.
Hallo ik heb een vraag;ik moet een sim rode laarzen laten op de mode studio. Weet iemand welke ik moet kiezen 10 minuten. 1 uur,12 uur of 1 dag?
Groetjes melenie
de opdracht op een glijbaan spelen

poeh, wat is het heet vandaag! dit is voor jonge sim de
perfecte dag om de glijbaan te gebruiken!

ik heb de glijbaan bij Zwembad en in de speeltuin
de glijbaan bij privé Zwembad geprobeerd
en in het winkelcentrum
met alle mijn sim (baby peuter jong sim tiener volwassene )

af kopen kost 10 lp dit vind ik best veel
heb er iemand een idee
cage » 17 dec 2015, 14:02 schreef:de opdracht op een glijbaan spelen

poeh, wat is het heet vandaag! dit is voor jonge sim de
perfecte dag om de glijbaan te gebruiken!

ik heb de glijbaan bij Zwembad en in de speeltuin
de glijbaan bij privé Zwembad geprobeerd
en in het winkelcentrum
met alle mijn sim (baby peuter jong sim tiener volwassene )

af kopen kost 10 lp dit vind ik best veel
heb er iemand een idee
Ja dit moet op een water glijbaan zo een die plat ligt langs de kant haha ...en het moet met een jonge sim , ik heb er een , bij m'n alles huis wit/bruin dak bij de brug . Nodig me maar uit

Annet B. Potion Plz ( puntje achter de B )
Laatst gewijzigd door Annet op 17 dec 2015, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Annet » 17 dec 2015, 13:31 schreef: Ja dit moet op een water glijbaan zo een die plat ligt langs de kant haha ...en het moet met een jonge sim , ik heb er een , bij m'n alles huis wit/bruin dak bij de brug . Nodig me maar uit

Annet B. Potion Plz ( puntje achter de B )
bedankt het werkt
cage » 17 dec 2015, 15:48 schreef:
Annet » 17 dec 2015, 13:31 schreef: Ja dit moet op een water glijbaan zo een die plat ligt langs de kant haha ...en het moet met een jonge sim , ik heb er een , bij m'n alles huis wit/bruin dak bij de brug . Nodig me maar uit

Annet B. Potion Plz ( puntje achter de B )
bedankt het werkt
heb net hetzelfde voor, kunt ge mij toevoegen aub
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7