Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De Sims FreePlay In ’t clubhuis missie is beschikbaar vanaf niveau 14. Door deze missie te volbrengen kan je de hobby 'speelhuisje' voor peuters ontgrendelen. Voor alle opdrachten heb je een peuter nodig. Je kan een baby laten opgroeien tot peuter door een verjaardagstaart te bakken via het fornuis (dit kost 5 LP).

In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je de "In ’t clubhuis" missie moet volbrengen.

Beloningen
- Ga op een betoverend avontuur vol fantastische belevenissen om de hobby ‘speelhuisje’ te ontgrendelen!
- Volbreng deze missie binnen de tijd (3 dagen) om de Fikse Driewieler voor je peuters te ontgrendelen.


In ’t clubhuis walkthrough
Afbeelding
1. Een peuter een hazenslaapje laten doen in een peuterbed (30 minuten bij een peuterbed met 1 ster - Let op: voor deze opdracht moet je een peuterbed gebruiken).
2. Een peuter naar het zwemcentrum sturen.

Afbeelding
3. Het toverkasteel verkennen (5 minuten)
4. Woppie vragen om je peuter voor te lezen. Bij het zwemcentrum staat er een Sim in konijnenpak. Laat je peuter deze Sim (Woppie) vragen om een verhaal (3 uren en 30 minuten).
5. Voer je peuter een tussendoortje (1 uur).

Afbeelding
6. Speel met de kat in het zwemcentrum (6 seconden).
7. In een boom naar de uitgescheurde pagina zoeken (interactie naar een dansende boom zoeken! 8 uren).
8. Met professor kat praten (24 seconden).
9. Kattenfeestdag in het speelhuisje vieren (2 uren).
10. Je peuter met een boom laten dansen (8 uren).
11. Woppie vragen om je peuter voor te lezen (3 uren en 30 minuten).
12. Laat je peuter een hazenslaapje doen (30 minuten bij een peuterbed met 1 ster - Let op: voor deze opdracht moet je een peuterbed gebruiken).

Afbeelding
13. Met de olifant in het zwemcentrum praten (6 uren).
14. Een volwassen Sim naar het zwemcentrum sturen.
15. Plasjes opruimen (2 seconden).
16. Een dansende boom onderzoeken om een schat te vinden (9 uren en 30 minuten).
17. Dans met Woppie (10 minuten).
18. Een peuter koekjes voeren (5 minuten).
19. Een peuter een hazenslaapje laten doen (30 minuten bij een peuterbed met 1 ster - Let op: voor deze opdracht moet je een peuterbed gebruiken).
20. Een peuter naar het zwemcentrum sturen.
21. Op de fikse driewieler rijden (1 minuut).
22. Toverboek terug naar speelhuisje brengen (2 uren).

Door de missie op tijd af te ronden ontgrendel je de driewieler. Je krijgt geen gratis exemplaar en ze kosten 5.000 Simoleons per stuk.

Laatst gewijzigd: 9-3-2016

Volgende missie: Zet je schrap voor jonge Sims
Vorige missie: De verborgen eenhoorn

Advertentie

Ik ben nu bij de missie: praat met de paarse olifant in het zwemcentrum. Mijn peuter staat bij de paarse olifant in het zwemcentrum en ik drum op de paarse olifant en ik druk op: praat met olifant. Dan komen er 2 voetjes in een wolkje bij mijn peuter, hoe kan dit? Er staat wel een kat met een boekje naast dus ik denk steeds dat die ervoor staat zodat mijn peuter en niet langs kan maar ik krijg die kat niet weg. Help alsjeblieft. Groeten een verslaafde sims speelster die nu even wanhopig is :x
Afbeelding
Ik ken het probleem maar al te goed, ik had er zelf ook last van. Om het erger te maken is het doel ook niet over te slaan. Uiteindelijk is de kat na meer dan een dag bij mij weggegaan bij de fontein zodat ik de missie kon afmaken. Helaas niet meer binnen de tijd.

EA is er van op de hoogte maar er is helaas (nog) geen oplossing:
For anyone else who might be facing this issue, the team is aware and currently investigating. In the meantime, we have confirmed that Professor Cat can move out of the problem spots, it might just take a little while for this to happen. Hope that helps and happy questing!
Je kan proberen eens het zwemcentrum te verlaten en terug te keren en De Sims FreePlay opnieuw te starten. Maar dit had ik ook zo vaak geprobeerd zonder succes. Soms gaat de kat snel weg en soms blijft ie langer dan een dag of meerdere dagen zitten. Ik zou willen dat ik je ermee kon helpen, maar vrees dat je niets anders kan doen dan wachten en eventueel contact opnemen met de makers van het spel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9