Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bij de opdracht om de showspringpoort te bouwen krijg ik steeds een melding dat het niet kan omdat er in simstad ook Stal wordt gebouwd. Maar er wordt niks gebouwd daar? Iemand enig idee wat ik moet doen?

Advertentie

Volgens mij heeft de noga niet gelukt te zijn. Dat is meestal zo bij opdrachten waarbij je iets moet koken waarbij brand kan uitbreken. Voor de zekerheid laat ik soms wel meerdere Sims tegelijk werken zodat de kans groter wordt, maar volgens mij voltooit de opdracht al zodra je op het icoontje klikt (dus voordat je weet of het brand of noga wordt).
Hallo

Ik ben erachter dat de eenhoorn 100 lp kost i.p.v 120 (ik las ergens 120 lp) is dat een foutje of is het echt goedkoper geworden?

Heeft de eenhoorn extra mogelijkheden?
Bijvoorbeeld dat de acties minder tijd in beslag nemen?
ik vind het leuke beloningen die erbij zaten.

Chantalle
Er zijn twee eenhoorns: de gewone en de regenboogkleurige: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... f=27&t=872
De gewone kost 100 LP en de regenboogkleurige kost 120 LP.

Acties op een paard met 3 sterren (de hobby's zoals springen) duren minder lang dan bij een paard met minder sterren. En voor bepaalde hobby's heb je ook paarden nodig met meer dan 1 ster. Afgezien van het uiterlijk zit er volgens mij geen verschil tussen een paard met 3 sterren en de eenhoorn. Ik heb dan ook zelf geen eenhoorn, ik vind 100 LP echt te veel :P
Missie lijkt nogal ingekort. Ik heb de volgende afwijkingen gevonden in mijn Simstad:

2. Paard onderzoeken (4 minuten) - 14 seconden
3. Controleer de hoorn van de eenhoorn (hoorn inspecteren, 4 uren) - 24 seconden
4. Met eenhoorn praten (1 uur en 40 minuten) - 2 minuten

7. Samen met een Sim lachen (5 minuten) - 30 seconden
8. Onderzoek een boom (10 uren) - 2 minuten en 12 seconden
9. Praat met een Sim over eenhoorns (over eenhoorns praten, 5 minuten) - 1 minuut en 30 seconden
10. Zoek naar informatie over eenhoorns op het internet (eenhoorns opzoeken, 7 uren bij een PC met 3 sterren) - 17 minuten bij een PC met 2 sterren
11. Praat met een Sim over verlegen eenhoorns (5 minuten) - 2 minuten en 30 seconden
12. Lees ‘Ratelende regenbogen’ via een boekenkast (19 uren) - 8 minuten en 6 seconden bij een boekenkast met 2 sterren
13. Praat met een Sim over de eenhoorn (5 minuten) - 1 minuut en 30 seconden

16. Laat noga voor de eenhoorn achter vlakbij de showspringpoort (5 minuten) - 12 seconden
17. Op eenhoorn wachten achter de boom bij het meer (1 dag) - 12 uur en 30 minuten

20. Lees het briefje (5 minuten) - 1 minuut
21. Repareer de showspringpoort. Tik op de showspringpoort om het te repareren (10 uren en 50.000 Simdollars) - 8 uren (en §50.000)
Hallo,
Ik ben bijna bij de missie maar moet je per se een eenhoorn kopen? Want ik heb maar 7 LP en de filmpjes heb ik niet en anders ben ik gewoon super lang mee bezig moet het of niet? en nog een vraag weet iemand hoe ik misschien wel filmpjes kan krijgen?
Lotjee-simsie » 18 jan 2016, 19:53 schreef:Hallo,
Ik ben bijna bij de missie maar moet je per se een eenhoorn kopen? Want ik heb maar 7 LP en de filmpjes heb ik niet en anders ben ik gewoon super lang mee bezig moet het of niet? en nog een vraag weet iemand hoe ik misschien wel filmpjes kan krijgen?
Je ontgrendeld de eenhoorn, je hebt nu de mogelijkheid om hem te kopen je. Je hoeft hem dus niet te kopen.