Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Bij mij werken die missies allemaalnjet.

Ik denk laat ik eens beginnen met deze missie en heb dus een sim een stukje in een auto laten rijden en daarna door de telescoop laten kijken, maar dan kan die alleen naar de wolken staren. Moet een sim al bepaalde vaardigheden hebben? Ik ben al bij niveau 33 trouwens. Is de tijd om deze missie te starren al voorbij? Ik vind het dus behoorlijk frustrerend dat dit ook al niet lukt net als het leren koken.
Marie111 schreef:Bij mij werken die missies allemaalnjet.

Ik denk laat ik eens beginnen met deze missie en heb dus een sim een stukje in een auto laten rijden en daarna door de telescoop laten kijken, maar dan kan die alleen naar de wolken staren. Moet een sim al bepaalde vaardigheden hebben? Ik ben al bij niveau 33 trouwens. Is de tijd om deze missie te starren al voorbij? Ik vind het dus behoorlijk frustrerend dat dit ook al niet lukt net als het leren koken.
Je kan een missie pas doen als hij is gestart en dat gebeurt van zelf. Dat is bovenste van je 3 taken bovenaan bij die taak kan een lijstje staan dit zijn taken in de wachtrij en worden gestart naar afronden van de huidige missie.
Soms veranderen de makers van het spel de tijden en/of de opdrachten. De walkthrough is ongeveer een half jaar geleden geschreven en de tijden klopten op dat moment. Het kan zijn dat de tijden intussen zijn veranderd. Daar is helaas niets aan te doen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8