Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik probeer de levensdroom van mijn sim zoveel mogelijk een beroep te laten zijn of als het een jonge sim is naar school gaan. Ik laat ze iedere nacht naar school/werk gaan en zo heb je overdag tijd LP te verdienen :D
Ik heb een levensdroom die misschien ook wel in het overzicht kan opdat hij niet helemaal duidelijk is.
het is voor peuters bij dierenvriend:
Ik wil met die grote honden genaamd volwassen paarden dansen.
hier mee word bedoeld dansen met paarden.
Ik heb even een vraag over de levensdromen missie, soms heb je een bronzen of zilveren levensbol nodig om iets te kunnen bouwen, nu vroeg ik mij dus af hoe ik dan zorg dat ik een zilveren/bronzen bol heb, wanneer ik die dus heb.

Heb je een zilveren/bronzen levensbol in je inventaris als je de melding krijgt om de sim te verouderen maar dit dus vervolgens niet doet? Is een beetje onduidelijk voor mij. Had 2 weken terug nog meer levensbolllen dan nu, heb nu 4 in totaal en natuurlijk zijn andere sims er ook druk mee bezig :)

Stel ik wil dus die speel hal, daarvoor moet ik een bronzen en zilveren bol hebben, moet ik dan zodra een sim een bronzen/zilveren bol heeft stoppen en dus niet laten verouderen en krijg ik die bol dan in mijn inventaris of hoe kan ik die zilveren en bronzen dan zsm in mijn inventaris krijgen? Als de sim niet stopt gaat het door naar een gouden levensbol.

Hoop dat mijn vraag duidelijk is en Nefje super dat je dit doet, word veel duidelijk door hier even te kijken :)
Hi Denise, zodra een sim een levensbol heeft kan je er voor kiezen om hem in te zetten. Als je tikt op het gebouw of de attractie die je wil bouwen krijg je te zien welke levensbollen je kunt inzetten, van een sim, of uit je inventaris. Als je een levensbol inzet van een sim staat die weer voor 0% in de voortgang van zijn levensdroom. De levensbollen komen pas in je inventaris als je een oudere sim naar de hemel laat gaan. Dan kan je er voor kiezen om de levensbol in je inventaris te zetten, of door te geven aan een andere sim, die van een bronzen levensbol dan zilver kan maken enz. Succes! ;)
Graag gedaan, leuk om te horen dat je wat aan de informatie hebt :) Het is inderdaad zo dat je ook levensbollen van Sims kan gebruiken voor de bouw van iets. Je Sim hoeft dus niet per se dood te gaan om de levensbol te gebruiken. Als je op de vereisten van een gebouw klikt dan zie je welke levensbollen beschikbaar zijn (en of een Sim deze draagt of dat ze in de inventaris zitten of op een locatie liggen) en kan je een levensbol van een Sim gebruiken. Je bent dan natuurlijk wel de levensbol kwijt en ze zullen weer met 0% voor de bronzen levensbol beginnen mocht je een nieuwe levensbol willen halen.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik aan die levensbollen kan komen..
Moet je dan eerst zo'n levensdroom voltooien? Of Sims laten "dood gaan"?
Ik heb wel bedacht dat het dat zou kunnen zijn, maar heb het nog niet kunnen uitproberen :)