Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik ben ook nog heftig op zoek naar nieuwe buren. Helaas ben ik nogal een bangerik en vind ik het doodeng om mijn naam op een openbaar forum te zetten (ik speel via FaceBook) :oops:
Wat zijn de meest handige items om in je huizen te hebben voor je buren? Dan kan ik daar rekening mee houden bij het aanschaffen.
Hi Marianne,
Ik heb twee huizen met een schildersezel dus ik kan je uit de brand helpen. Ik zag echter drie profielen met die naam op facebook. Welke moet ik hebben?
Groetjes, een Nienke die je toe wil voegen :)
Hallo zou iemand mijn buurvrouw en buurman willen zijn ik speel het via game center ik loop vast met de missi film oefen bij de buren Oja ik het een camera staan in het grootste huis Ik ven te vinden via pukirene :D
Puk » 27 nov 2015, 17:34 schreef:Hallo zou iemand mijn buurvrouw en buurman willen zijn ik speel het via game center ik loop vast met de missi film oefen bij de buren Oja ik het een camera staan in het grootste huis Ik ven te vinden via pukirene :D
Ik heb je toegevoegd het witte huis met bruin dak naast de brug is een -alles huis- daar kan je alles vinden voor buren opdrachten , de camara staat op de 3e verdieping op het terras :D
Na mijn weten kan je maximaal 26 buren hebben bij sims freeplay. Ik zou graag een x een kijkje willen nemen bij een vriend/vriendin, maar dit is onmogelijk omdat hij/zij niet bij mijn burenlijst staat. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder andere vrienden/vriendinnen te moeten ontvrienden.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 186