Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik ben ook op zoek naar nieuwe buren, ik moet nu namelijk een veiling houden bij buren. Ik ben net begonnen en ik heb niet erg veel. Ik heb een gitaar, ontwerpset, computer, veilingpodium en wereldbol. Ik ben via facebook te vinden patricia.bruggeman1982.
Hoi hoi! Op zoek naar buurtjes die bijna alles al hebben, zoals nu een opblaasbaar speeltje in het zwembad voor joyriden. Zit zelf momenteel in level 28, dus heb ook veel in m'n stad staan.

Gamecenter: Rosaaaaw :D
Natasja » 14 mei 2014, 20:11 schreef:Ik speel via gamecentrum hnatja ik heb een sneeuwcentrum, paarden, een ligstoel bij het zwembad en spookvoorwerpen een hond en een frisbee. Ik wil er graag buren bij.
Vrienden worden?? Ik zoek namelijk nog een persoon met sneeuwcenterum, ik zelf heb nog niet super veel bijzondere voorwerpen :roll:
Heey! Ik speel al een hele tijd de sims freeplay, maar ik wou wat nieuwe buren dus heb ik wat mensen toegevoegd op Facebook (Ik heb Android) die ook de sims freeplay spelen. Vroeger werden die dan automatisch aan mijn buren toegevoegd maar dat gebeurd nu dus niet meer! Kan iemand helpen?
@Danseresje74 Graag niet onnodig meerdere berichten achter elkaar plaatsen. Als je later nog iets wilt toevoegen, dan kan je je bericht bewerken.
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 186