Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ben nog op zoek naar buren... speel pas sinds kort, maar ben opzoek naar buren zodat ik verschillende opdrachten kan afronden... Ik speel via andriod.. dus je kan toevoegen via facebook: Imartin.meijer

Ik hoop dat er personen zijn die met mij buren willen worden

Advertentie

ik moet met mijn sociale taken bij de buren een brandweerpaal gebruiken. Hoe maak ik mijn buren duidelijk dat ze er eentje moeten aanschaffen?
[quote="Calie1978 » 02 aug 2015, 13:41"]Ik zoek ook nog buren
Ik heb heel veel ;) stad waarde over 57 000 000 en level 48
Maar bijna geen buren
Game center calie197

Ik heb je uitgenodigd. Ben zelf pas lvl 15 maar hard op weg om zoveel mogelijk bruikbare attributen neer te zetten. Ik heb nu telescoop, camera, tijdschriften, wereldbol
Mijn gamecenter naam is susanmols
Hooi
Je kan mij toevoegen ik heb van alles
En mocht je iets missen dan heb ik het avonds of gelijkertijd voor je er in gezet.
Het is bij mij altijd standaard het begin huis dus het huis waar je mee begint

Facebook: Wendela van den Berg
Meld wel ff dat je van de sims ben
Hallo,

Ik ben een gescheiden vader, en omdat mijn 2 kinderen graag spelletjes spelen op mijn smartphone had ik enige tijd terug The Sims Freeplay geïnstalleerd. Voornamelijk om mijn dochter, die weliswaar nog maar 5 is te plezieren. Dan help ik haar telkens mee om die poppetjes zoals zij dat noemt dingen te laten doen. Maar nu ben ik ook verplicht om die opdrachten zo goed als ik kan verder af te werken. En met plezier, want vind dit zelf ook wel een leuk spelletje. Maar wij zoeken nog buren.
Ik zit op Facebook onder de naam Bert Cattoir.

Ik beschik over:
Brandweerslang;
Buurtcentrum;
Park:
Zwembad;
2 honden, 1 kat;
3 modestudio's;
Wildpark (of hoe je het noemen moet)
Kano;
Tentjes...
Zit op level 40, dn heb 27 sims .

Alvast bedankt.

Mvg
Bert Cattoir
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 186