Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Mijn zusje speelt ook de sims freeplay, en ze zou het leuk vinden om wat buren te hebben!
Ze heet, bij de Game Center, Nadeche07 :)
Ik hoop dat er mensen zijn die buren met haar willen worden ;) :)

Advertentie

@Maaike21
Naar welk account heb je die uitnodiging verstuurd? Ik heb overigens momenteel al langer dan een maand problemen met het toevoegen van buren: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1055 Meerdere mensen op android hebben last van dit probleem en EA heeft jammer genoeg nog niet de oplossing gevonden.
Hoi hoi.ik heb een tafelvoetbal. Hij staat bij t huis aan zee.aan de rechter kant. Maar je kunt mij alleen toevoegen via fb.en dan is t nog de vraag of t lukt.ik speel sims via android.mijn facebook naam is trudyaal
Groetjes Trudy
Hoi allemaal!

Ik zoek nog nieuwe buren :-)

Ik heb zelf al best wel veel, als je iets nodig heb stuur een berichtje dan kunnen we mekaar helpen!

Ik zoek nou iemand met een Zwembad!! :-)

Mijn naam is tommie88 bij game center.

Groetjes...
Hallo, ik speel nog niet zo lang dus ik kan wel wat buren gebruiken. Liefst ook iemand met een kat (ik moet de kat van de buren aaien maar mijn huidige buren zijn blijkbaar meer hondemensen). Ik kan alleen mensen via Facebook toevoegen, naam daar is Marlies Kuiper. Vast bedankt!
Hoi marlies. Ik wil je wel toevoegen maae er zijn meer marlies kuipers. Welke is het? Je zou ook evt mij kunnen toevoegen. Mijn naam is trudy aal. Heb n foto van n kat erop met rode achtergrond
Groetjes Trudy
Dank je Trudy, ik heb je toegevoegd. Wat heb je een mooie Coon! Voor eventuele anderen die me zoeken, mijn profielfoto is een dalmatierpup met bruine vlekken :)
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 186