Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Oke, aangezien de brandweerpaal iets anders is als de brandweerslang, mijn vraag:
Is er iemand die een brandweerPAAL in zijn/haar stad heeft?

Zo ja, voeg mij dan even toe op Facebook: Sandra SimsFreeplay en laat even weten dat je ook Sims speelt! :)

Advertentie

Sandra » 16 mei 2015, 15:44 schreef:Oke, aangezien de brandweerpaal iets anders is als de brandweerslang, mijn vraag:
Is er iemand die een brandweerPAAL in zijn/haar stad heeft?

Zo ja, voeg mij dan even toe op Facebook: Sandra SimsFreeplay en laat even weten dat je ook Sims speelt! :)
De opdracht is al gelukt!

Toevoegen mag altijd ;)
Ik zoek buren voor de the sims freeplay. Ik speel met een ipad (apple).ik heb al proberen buren toe te voegen maar als ik een naam intik, vindt hij niets. Ik kan blijkbaar alleen zoeken in bestaande contacten. Kan iemand mij toevoegen of wegwijs maken? Dank u
Sandra » 01 mei 2015, 19:20 schreef:
trudyaal » 28 apr 2015, 23:41 schreef:Nee bij mijn had t niets met antivirus re maken. ik heb deze tip van iemand van fb
Je moet de sims van je pc verwijderen. Die staat onder. Facebook dan ..games .. die klik je aan en dan klik je oo...jouw games. . Daar staat dan de sims tussen. Die verwijder je en vervolgens door middel van zoekfunctie op je pc zoek je m weer op en klik je op..naar mobiel sturen. Terwijl je dit doet is j e sims op je mobiel ff afgesloten
Ik had m zelfs even uitgezet
En als je m weer aanzet en gaat naar sims en naar de partyboot dan moet je je opnieuw aanmelden. Dat doe je en als t dan goed is dan zijn je buren er weer
OMG! YES! Het is gelukt :D
Super super super bedankt!
Sjipperdesjips.. kak!
Ik ben bang dat de hele riedel weer van voren af aan begint..
Er waren een paar nieuwe Facebookvrienden die mij uitnodigingen voor de Sims stuurden. Om buren te worden, denk ik. Maar dat wilde weer niet lukken, dus heb ik je instructies opnieuw proberen uit te voeren, maar nou wil het Naar Mobiel Verzenden niet meer lukken.. duurt maar en het duurt maar :(
En ik ben ook ineens weer alle buren kwijt :shock:
Dus ik moet of ga proberen om iedereen weer opnieuw toe te voegen..

't is wat, af en toe

Edit: Ik heb weer 20 buren, maar het lukt de nieuwe Facebookvrienden alsnog niet om buren te worden..
Ik ben ook op zoek naar buren, niemand op mn facebook speelt blijkbaar de Sims.
Je kan mij vinden op Facebook op naam Sylvie Degroote , profiel foto is een zwart witte foto. Ik ben op zoek naar een buur met een telescoop maar iedereen is welkom!
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 186