Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi,
Ik zoek buren.
Mijn sims zijn voorzien van:

Sneeuwpark
Hond en frisbee
Gitaar
Computer

Je vindt het meeste in het burenhuis wat leeg staat, direct naast de brug.

FB Juliette Jong
Hoi ,

Ik zoek buren voor de Sims Freeplay!
Ik zit in level 33 , en heb onder andere een zwembad, huisdieren, buurtcentrum , jonge Sims , brandweerpaal, veilingpodium, gitaar, modestudio, jukebox Etc.

Wie wil me toevoegen ?

Mijn gebruikersnaam bij Gamecenter is MandyH
Hallo
zojuist een update gedaan voor sims freeplay
maar ook nu weer problemen met buren toevoegen, mijn buurtjes heb ik nog steeds niet terug, waar ik enorm van baal en niewe komen wel op fb maar niet in sims, dat is toch ookraar
ik heb alleen de buurt,,,,,,,,nog een simstad ,,,,,
Maar die heefthaast niets waardoor ik mij opdrachten kan uitvoeren, aangezien ik geen buren kan toevoegen is het dan niet mogelijk om ,,,nog een simstad,,,, wat meeruit te breiden zodat we toch de opdrachten kunnen doen? Er staat niet eens een voetbalveld.
Zit ernu echt aan te denken om t spel maar weg te doen maar dat wil ik niet want vind t wel erg leuk, maar ik wil ook buren
echt balen dit.
@trudyaal
Heb je al eens geprobeerd om sinds de update van vandaag deze stappen uit te voeren: https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... gin-Issues

Dus De Sims FreePlay verwijderen op Facebook, vervolgens je apparaat uitzetten en even wachten. Nadat je weer hebt opgestart en inlogt in De Sims FreePlay zal je opnieuw toestemming moeten geven (aangezien je de koppeling zonet hebt verwijderd).
@trudyaal Staat De Sims FreePlay niet op deze pagina? https://www.facebook.com/games/manage/
Als hij er niet bij staat, dan lijkt er nooit succesvol een koppeling te zijn gemaakt. Dan is het niet zo vreemd dat je geen buren ziet. Ik zag iemand op mijn pagina de tip geven om eventueel gedownloade anti-virus programma's te verwijderen (misschien zijn ze ook tijdelijk uit te schakelen?), daarna zag ze eindelijk haar buren dus misschien helpt het ook bij andere mensen.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 186