Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Super Ilona!
Maar, Ik zie nergens wat staan... Doe ik iets niet goed? Heb gekeken in game center, zie 0 verzoeken.

Ilona76 schreef:
Ilona88 schreef:Hoi,

Nog niet zo lang bezig met sims freeplay.
Ik zoek een buur met een gitaar.

Ik heb zelf;
Spiegel
Telefoon
Gitaar

Misschien wel handig; game center
Ilona8819
Ik heb je een verzoek verstuurd.

Advertentie

Ilona88 schreef:Super Ilona!
Maar, Ik zie nergens wat staan... Doe ik iets niet goed? Heb gekeken in game center, zie 0 verzoeken.

Ilona76 schreef:
Ilona88 schreef:Hoi,

Nog niet zo lang bezig met sims freeplay.
Ik zoek een buur met een gitaar.

Ik heb zelf;
Spiegel
Telefoon
Gitaar

Misschien wel handig; game center
Ilona8819
Ik heb je een verzoek verstuurd.
Is je gamecenter naam dan wel goed.
Hoi hoi,

Ik speel nu sinds een weekje de sims freeplay op mijn telefoon en ik wil graag een vriendin toevoegen die het spel ook speelt. We zijn allebei ingelogd met facebook en zij kan mij een uitnodiging sturen maar zodra ik die open dan wordt ik doorgestuurd naar App Center en als ik dan op spelen druk dan krijg ik een melding dat de App niet beschikbaar is in mijn land? Terwijl ik de App wel op mijn telefoon heb staan? Die vriendin heeft trouwens een Iphone maar omdat we via Facebook spelen moet het mogelijk zijn toch?
Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft :).
_Bloem_ schreef:Hoi hoi,

Ik speel nu sinds een weekje de sims freeplay op mijn telefoon en ik wil graag een vriendin toevoegen die het spel ook speelt. We zijn allebei ingelogd met facebook en zij kan mij een uitnodiging sturen maar zodra ik die open dan wordt ik doorgestuurd naar App Center en als ik dan op spelen druk dan krijg ik een melding dat de App niet beschikbaar is in mijn land? Terwijl ik de App wel op mijn telefoon heb staan? Die vriendin heeft trouwens een Iphone maar omdat we via Facebook spelen moet het mogelijk zijn toch?
Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft :).
ik heb het zelfde probleem ik kan er ook niets mee help help :D
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 186