Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hi,
ik zoek nieuwe buren!
Zelf ben ik nog niet heel ver, kom net kijken ;-)

- Sneeuwpark: nee
- Gitaar: nee
- Brandweerpaal: nee
- Computer: ja
- Spookvoorwerpen: nee
- Hond + frisbee: nee

Via gamecenter kan je me toevoegen: bianca435
Hoi Bianca 435
Hoe heb je dat gedaan? Burentoegevoegd?
Ik voeg ook steeds buren toe maar krijg ze niet. Ik.speel android en buren via facebook.
Groetjes Trudy
Hors1987 schreef:Hey,
Ik ben net nieuw en heb nog geen buren.
Ik zoek iemand met telescoop.

Wie kan ik toevoegen? Aub

Groet
Ik speel via gamecenter onder semamk. Voeg mij maar toe.
Ilona76 schreef:
Hors1987 schreef:Hey,
Ik ben net nieuw en heb nog geen buren.
Ik zoek iemand met telescoop.

Wie kan ik toevoegen? Aub

Groet
Ik speel via gamecenter onder semamk. Voeg mij maar toe.
Ik heb je ook toegevoegd, lan nog wat biren gebruiken ;) en Hors1987 je mag mij ook toevoegen hoor. bianca435 in de gamecenter
trudyaal schreef:Hoi Bianca 435
Hoe heb je dat gedaan? Burentoegevoegd?
Ik voeg ook steeds buren toe maar krijg ze niet. Ik.speel android en buren via facebook.
Groetjes Trudy
Sorry Trudy, ik heb een apple dus kan je niet helpen met android, ik weet helaas niet hoe dit werkt. Via FB moet je diegene als vriend toevoegen. Dan verschijnt hij vanzelf bij je buren.
Oke. Ieder geval bedankt voor je antwoord
Ik heb er al n aantal bij fb toegevoegd maar ik zie ze niet bij mn buurtjes terug.dat was mijn probleem. Vandaar.
En lukt nog steeds niet.
Groetjes Trudy
Hoii,
Ik zoek iemand met een schildersezel voor de opdracht dat ik moet schilderen bij de buren. Ik speel alleen via gamecentre want ik heb mijn facebook account niet gekoppelt. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg :)
xanne10 schreef:Hoii,
Ik zoek iemand met een schildersezel voor de opdracht dat ik moet schilderen bij de buren. Ik speel alleen via gamecentre want ik heb mijn facebook account niet gekoppelt. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg :)
Voeg mij maar toe. Mijn naam bij gamecenter is Semk31
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 186